Ryktetråden 2.0

Nyheter, taktikker, spillere, trenere, samt annet som omhandler Juventus.

Ryktetråden 2.0

Innlegg Antonio Conte » 04 Jun 2014 14:09

Ryktetråden gjenoppstår i ny versjon.

Det finnes grenser for hvor lange tråder bør være på et forum. La diskusjonen gå som normalt, og ikke nøl med å opprette nye emner om det virker passende.

Kjør!
GRANDE JUVE! ★★★
Brukerens avatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN

Favorittspiller: Camo, Conte, Licht
Fornavn: Thomas

Re: Ryktetråden 2.0

Innlegg Waterboy » 04 Jun 2014 14:42

Liker opprydningen!

Er personlig lei tulle rykter om ubrukelig spillere.
Samme mercato etter mercato.

Håper vi får solgt unna de vi vil bli kvitt under VM nå. Så vi kan ha full fokus på forsterkninger etter VM.

UT: Isla, Quag, Mirko, (disse MÅ ut).
Så er det opp i lufta for de følgende, litt ut fra hva som kommer inn: Peluso, Ogbonna, Padoin, Gio.

Ellers harde rykter om Morata og Sanchez inn, og at Conte studerer 4-3-3 oppstilling.
Siamo noi, Siamo noi, I campioni dell' Italia, Siamo noi

Il Fenomeno Vero
★★★
Brukerens avatar
Waterboy
Medlem

Favorittspiller: Tacchinardi
Fornavn: Inge

Innlegg Juventusftw » 04 Jun 2014 14:49

Football-Italia.net skrev:The Gazzetta dello Sport believe that Domenico Berardi may be back at Juventus for next season and Dani Osvaldo too.

http://football-italia.net/50036/berard ... valdo-stay
Juventus Campioni d'Italia ★★★
Brukerens avatar
Juventusftw
Capo

Favorittspiller: Buffon, Del Piero
Fornavn: Håkon

Innlegg Kalle » 04 Jun 2014 18:11

Osvaldo ja, har ikke har bidratt med omtrent det han makter nå da? Føler ikke han er spissen vi bør ha i troppen som reserve, har nok litt høy lønn til det. Berardi derimot er jeg spent på, hadde vært kult om han skinte i Juve trøya utover høsten.
Vi er så heldige å ha med oss fjernsyn her i dag. I svart, hvitt og fine farger!
-Flåklypa
Brukerens avatar
Kalle
Medlem

Favorittspiller: Del Piero & Nedved
Fornavn: Karl-Rasmus

Innlegg delpiero91 » 04 Jun 2014 18:15

Komisk om vi kvitter oss med Mirko og Quag og henter Osvaldo.
Brukerens avatar
delpiero91
Medlem

Favorittspiller: Del Piero, Quag, Marchisi

Innlegg K-A » 04 Jun 2014 20:04

Berardi bør hentes til Juventus allerede nå. Han har hatt en utrolig utvikling de siste sesongene, og er klar for enda et steg opp. Vucinic og Quagliarella bør selges mens vi enda kan få noe igjen for de. Begge to har utløpende kontrakter og høy lønn. Osvaldo kan fungere som en løsning om Juventus ikke må betale hele lønnen, virker å være populær i gruppen og hos Conte. Dette bør uansett ikke være en prioritet, på tide vi fyller "låne"plassen med en egen spiller snart.
K-A
Redaktør

Favorittspiller: Del Piero & Marchisio

Innlegg delpiero91 » 04 Jun 2014 20:12

Synes heller at Quag eller Mirko kan være back-up i stedet for Osvaldo. Ser ikke at han tilfører laget noe mer enn de to førstnevnte. En tabbe og ta han med i EL troppen på bekostning av Quag.

Berardi hadde vært spennende å fått tilbake!
Brukerens avatar
delpiero91
Medlem

Innlegg K-A » 04 Jun 2014 20:14

I mitt hode har både Quagliarella og Vucinic utspilt sin rolle i laget. De er på feil siden av "toppen", har høye lønninger og kun ett år igjen på kontraktene sine. Får vi opp mot €10m totalt, sparer/tjener vi ytterligere €10-12m i ubetalte lønninger. Det er god business.
K-A
Redaktør

Innlegg Antonio Conte » 04 Jun 2014 20:20

Henger meg på Kim der. Quagliarella er en utrolig stilig fotballspiller, men nå er det på tide at han flytter på seg. Det gjelder i hvert fall Vucinic.
GRANDE JUVE! ★★★
Brukerens avatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN

Innlegg delpiero91 » 04 Jun 2014 20:24

Ikke enig. Solide back-up spillere i 1 år til. Tror ikke akkuratt at Osvaldo får noe mindre lønn, og han vil vel koste ganske mye å anskaffe uansett.
Brukerens avatar
delpiero91
Medlem

Innlegg K-A » 04 Jun 2014 20:27

Osvaldo er kun nevnt som en mulig låneavtale dersom Juventus ikke finner andre backup-spillere, å kjøpe han ville vært hårreisende. Gitt Juventus' finansielle situasjon, blir jeg meget overrasket om man velger å beholde de to eldste på topp, mot "tap" på ca €10m hver i forhold til å selge nå. Jeg tør påstå at bidraget deres er verdt mindre enn det per sesong. Ut over det er det selvsagt ikke nødvendig å være enig!
K-A
Redaktør

Innlegg Antonio Conte » 04 Jun 2014 20:29

Jeg er ikke for å hente Osvaldo. Om det finnes behov, bør man heller se mot noen yngre.
GRANDE JUVE! ★★★
Brukerens avatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN

Innlegg Ravanelli » 04 Jun 2014 20:35

K-A skrev:Berardi bør hentes til Juventus allerede nå. Han har hatt en utrolig utvikling de siste sesongene, og er klar for enda et steg opp. Vucinic og Quagliarella bør selges mens vi enda kan få noe igjen for de. Begge to har utløpende kontrakter og høy lønn. Osvaldo kan fungere som en løsning om Juventus ikke må betale hele lønnen, virker å være populær i gruppen og hos Conte. Dette bør uansett ikke være en prioritet, på tide vi fyller "låne"plassen med en egen spiller snart.

Enig ang. Berardi.
Forza Juventus ★★★
Brukerens avatar
Ravanelli
Capo

Favorittspiller: Del Piero
Fornavn: Inge

Innlegg K-A » 04 Jun 2014 21:00

På topp ser jeg for meg at Tevez, Llorente og Giovinco (får forlenget kontakt i så fall) blir, og at 2-3 nye kommer inn, avhengig av formasjon og helsestatus på Pepe. Berardi bør være en av de, mens den andre bør hentes. Med tanke på summen vi fikk midler fra Immobilesalget, og forventet sum fra Quag+Vuc, bør vi ha gode sjanser på en bra angriper. Vi frigjør da også god plass på lønnslisten. Av kandidater inn mener jeg vi bør etterstrebe en yngre angrepsspiller enn de vi har, gjerne i området 24-26 år. Han bør også være fleksibel til å kunne spille i både en duo og trio på topp. Sanchez er ideell etter min mening. Enten vi vil det eller ikke er laget på vei inn i et generasjonsskifte, den bør vi begynne å forberede allerede nå. Troppen har en snittalder på nesten 30 år, blant de høyeste av topplagene. Å erstatte to eldre angrepsspillere med to yngre er en god start!

Edit:
Jeg fanget forresten opp et rykte i forrige uke som påstod at Juventus og Udinese var enige om at Juventus skulle kjøpe ut Isla for €4,5m, og Pasquato (!) for €1,5m. Om det er hold i vet jeg ikke, men dette skal ha vært tema under forhandlingene for Pereyra. Fasit får vi innen 20.juni, som er frist for deleierskapsavtaler (blindt bud 20. om man ikke er enig).
K-A
Redaktør

Innlegg Birindelli » 04 Jun 2014 21:27

Siden dette er ryktetråden (kremt); det ryktes at Juve i alle fall har valgt å ikke benytte seg av opsjonen på Osvaldo.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli
Brukerens avatar
Birindelli
Capo

Innlegg K-A » 04 Jun 2014 21:29

Det er vel bortimot fakta, all den tid fristen for opsjonen vel allerede utløp ved månedsskifte mai/juni? :angel:
K-A
Redaktør

Innlegg Birindelli » 04 Jun 2014 22:00

Det har du jammen rett i! 31. mai utløp den muligheten.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli
Brukerens avatar
Birindelli
Capo

Innlegg Dino Zoff » 04 Jun 2014 22:47

Kan se ut som at Menez kommer gratis til Milan i sommer, han som skal redde angrepet i Milan neste år! Like greit, for jeg vil ikke ha han.
Vincere non è importante è l'unica cosa che conta ★★★
Brukerens avatar
Dino Zoff
Medlem

Favorittspiller: Gianluigi Buffon
Fornavn: Mathias M

Innlegg juventuz_fc » 05 Jun 2014 07:39

Dino Zoff skrev:Kan se ut som at Menez kommer gratis til Milan i sommer, han som skal redde angrepet i Milan neste år! Like greit, for jeg vil ikke ha han.

Følger han etter han andre franske douchebæggen ja.

Virker ganske seriøst rundt Moratta egentlig.

Er vi heldige så kjøper Southamptom en av Vucinic/Quag. De trenger spisser etter å ha solgt Lambert. Tipper Osvaldo drar til Inter der han hører hjemme.
Platini once said: Wearing The Juventus shirt makes me feel like a Knight in shining armor, only Turins greats can wear this great armor.
Brukerens avatar
juventuz_fc
Medlem

Favorittspiller: Zidane, Nedved
Fornavn: Chris

Innlegg j-man » 05 Jun 2014 08:00

Nå skal visst nok Conte ha uttrykt at han ønsker seg Marcelo på venstresiden neste år, og at Barcas Adriano er andrevalget. Marcelo er jeg svært positiv til, men tviler på at vi kan få fatt på han.

Er dette rykter som popper opp som følger av at Pogba og Vidal er ryktet til Real og Barca..?
Brukerens avatar
j-man
Medlem

Favorittspiller: Nedved, Vidal
Fornavn: Jonas

Neste

Gå til Generelt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest