Ryktetråden 2.0

Nyheter, taktikker, spillere, trenere, samt annet som omhandler Juventus.

Re: Ryktetråden 2.0

Innlegg juventuz_fc » 22 Nov 2016 15:32

Draxler ryktes på nytt igjen til Juventus. Ønsker han velkommen!

http://www.calciomercato.com/en/news/draxler-57050?
Platini once said: Wearing The Juventus shirt makes me feel like a Knight in shining armor, only Turins greats can wear this great armor.
Brukerens avatar
juventuz_fc
Medlem

Favorittspiller: Zidane, Nedved
Fornavn: Chris

Innlegg juventuz_fc » 25 Nov 2016 16:50

Kan noen bare hente Kessie i det overgangs vinduet her og få ut Sturraro????
Platini once said: Wearing The Juventus shirt makes me feel like a Knight in shining armor, only Turins greats can wear this great armor.
Brukerens avatar
juventuz_fc
Medlem

Innlegg Kenneth » 26 Nov 2016 16:04

Kessie og James på lånt!
1905'1926'1931'1932'1933'1934'1935'1950'1952'1958'1960'1961'
1967'1972'1973'1975'1977'1978'1981'1982'1984'1986'1995'1997'
1998'2002'2003'2005'2006'2012'2013'2014'2015'2016'2017
Brukerens avatar
Kenneth
Medlem

Favorittspiller: Marchiso & Dybala
Fornavn: Kenneth

Innlegg Bianconeri91 » 26 Nov 2016 16:53

Må si jeg også synes Gagliardini ser særdeles spennende ut, men klart spillertypen Kessie kunne vi i og for seg også hatt bruk for. Midtbanen vår trenger helt klart en justering og personlig må jeg si at både Sturaro, Hernanes og Lemina for min del godt kan være andre steder enn i Juve. Det er likevel klart at utskiftningen må skje over litt tid, men en drøm for meg hadde vært å stå igjen med:

Pjanic, Marchisio, Khedira, Bentacur, Dahoud/Kessie/Gagliardini (én av dem) og Asamoah.

I tillegg ønsker jeg at vi skal ha mer fleksibilitet fremover, og derfor ønsker jeg å ha både kanter og spisser. Synes Mandzukic har gjort masse fint i det siste, og den innsatsen den mannen legger ned er faktisk helt enorm. Med mindre vi får veldig gode bud synes jeg han har gjort nok til å fortjene å bli i klubben.

Dybala, Higuain, Mandzukic, Pjaca, Berardi.

Også er det jo denne trequartistaen da. Bare få en av de mange gode som finnes på en bra avtale.
Alla Juventus vincere non è importante. È l'unica cosa che conta.
Giampiero Boniperti
Brukerens avatar
Bianconeri91
Capo

Favorittspiller: #1, #8, #19, #21.
Fornavn: Sindre

Innlegg veglia19 » 27 Nov 2016 17:18

Vi har mye penger å handle for. Første prioritet bør være Alexis Sanchez som bare har kontrakt til 2018. Et angrep bestående av Sanchez - Higuain - Dybala høres vanvittig bra ut. Bare se hvilke spillere de beste laga som Barca, Bayern og Real har på topp, med den treeren der vil vi for alvor tette igjen gapet mellom oss og de beste laga.
My dream is: to raise the World Championship, someday, somehow, wearing the Italian National Football Team shirt, and to win the Champions League playing in Juventus F.C. - Giorgio Chiellini
Brukerens avatar
veglia19
Medlem

Favorittspiller: Chiellini og Pogba
Fornavn: Vegard

Innlegg robybaggio10 » 30 Nov 2016 21:23

Sikkert ikke ett rykte men verd og nevne.

Kong Lapo leker igjen: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/utrol ... /23860834/
"When I was young, I had a dream that I could play well on the field. I have lived that dream ever since." Quote Roberto Baggio
robybaggio10
Medlem

Favorittspiller: Baggio

Innlegg juventuz_fc » 02 Des 2016 15:04

Paratici skal vist jobbe med å få Kessie til Juventus!!!
Brukerens avatar
juventuz_fc
Medlem

Innlegg Birindelli » 03 Des 2016 21:15

Lapo er så trist...

Kessie derimot, det er solid type. Spennende om vi kan få ham til Juve.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli
Brukerens avatar
Birindelli
Capo

Favorittspiller: Del Piero

Innlegg Orcons » 05 Des 2016 08:49

Juventus skal være klare til å utløse klausulen på Steven N’Zonzi i Januarvinduet:

http://www.calciomercato.com/en/news/transfer-rumours-juventus-meet-e30m-release-clause-in-midfielder-68136
Brukerens avatar
Orcons
Medlem

Fornavn: Ronny

Innlegg Attila » 05 Des 2016 10:36

Hvorfor ikke? N’Zonzi virker som en stabil midtbanespiller, noe vi definitivt trenger. Få han på!
Brukerens avatar
Attila
Medlem

Favorittspiller: Buffon
Fornavn: Attila

Innlegg Ravanelli » 05 Des 2016 11:02

Han er vel ikke verdt å betale 30 mill. euro for? Og det er vel ikke akkurat et midtbaneanker dette laget mangler? Baktungt nok som det er. Men for all del, en god spiller.
Forza Juventus ★★★
Brukerens avatar
Ravanelli
Capo

Fornavn: Inge

Innlegg Attila » 05 Des 2016 11:10

Kan hende du har rett Ravanelli! Men alt av kvalitet på midten er hjertelig velkommen for min del!
Brukerens avatar
Attila
Medlem

Innlegg veglia19 » 05 Des 2016 16:47

N’Zonzi er bra han, men liker bedre ryktet om Tolisso. En fantastisk indreløper som fint kan vikariere for Marchisio og gir ekstra dekning på høyreback. Den franske Florenzi :P

http://www.football-italia.net/95251/ju ... nd-tolisso
My dream is: to raise the World Championship, someday, somehow, wearing the Italian National Football Team shirt, and to win the Champions League playing in Juventus F.C. - Giorgio Chiellini
Brukerens avatar
veglia19
Medlem

Favorittspiller: Chiellini og Pogba
Fornavn: Vegard

Innlegg Christer » 05 Des 2016 22:47

Juve fortsetter å jobbe med å sikre seg de beste italienske talentene, og nå skal Udineses 19 år gamle keeper Alex Meret være nære en overgang verdt €5mill pluss bonuser. Keeperen som er et velkjent navn blant de av oss som spiller FM er for øyeblikket på lån i Serie B klubben SPAL, og vil forbli der ut sesongen.

http://www.football-italia.net/95269/ju ... goalkeeper
«As news it's every bit as startling as snow in Siberia or Paul Gascoigne in rehab, but there you have it: Juventus are champions of Italy, for the 27th time.»
Just Fontaine, former French footballer.
Twitter: @CAnthonisen
Brukerens avatar
Christer
Capo

Favorittspiller: Nedved, Marchisio
Fornavn: Christer

Innlegg Brazzo » 19 Des 2016 23:54

Ryktes at vi henter Mattia Caldara for 20 millioner. Har ikke sett noe av han, men ut i fra hvordan Atalanta presterer denne sesongen kan han sikkert være verdt pengene. Synes det likevel er rart å bruke så mye penger på en midtstopper, der vi kanskje har den beste dekningen. Med tanke på hvor lite spilletid Rugani har fått (fram til den siste måneden), så klarer jeg ikke å se for meg hvordan han skal bryte inn i start 11eren. Artikkelen sier at han kan bli i Atalanta fram til 2018, det virker mest realistisk på meg.

http://www.football-italia.net/95911/ju ... ldara-deal
"The day after the presentation of the Juventus Stadium I went to see some people and told them, We’re winning the Scudetto"

- Gianluigi Buffon
Brukerens avatar
Brazzo
Medlem

Innlegg Attila » 22 Des 2016 12:42

"It's impossible that [Draxler] will join Juventus because it bothered us a lot when he turned us down," he added. "If you refuse us once, well, Juventus just look elsewhere." - Marotta

Hører mange snakker om å "hente" Vidal tilbake. Det denne kommentaren fra Marotta illustrerer så godt er jo det jeg har sagt tidligere, italienere liker veldig dårlig å bli fornærmet. Noe Vidal så elegant greide å gjøre. Vet ikke hvor seriøse de tidligere kommentarene har vært ang Vidal. Men det kommer selvsagt aldri til å skje! Så slipper vi forhåpentligvis å høre noe mer fra den fronten!

Er forresten rykter om at James Rodriguez tar turen. Etter å ha sett intervjuet med Marotta så har jeg faktisk troen. Med igjen kun et rykte!
Brukerens avatar
Attila
Medlem

Innlegg juventuz_fc » 22 Des 2016 19:34

Eneste måten vi kan få James er på lån. Han drar til PSG.

Håper man ikke blir så fornærmet av Draxler da han har vist hvor mye han angrer på at han ikke dro til oss. Da handler det heller at man egentlig ikke er interessert.
Brukerens avatar
juventuz_fc
Medlem

Innlegg Attila » 22 Des 2016 19:50

Hm, vet du hvor lenge vi låner han? Samme deal som Morata kanskje? Meget spennende ihvertfall, og helt nytt for meg!
Brukerens avatar
Attila
Medlem

Innlegg juventuz_fc » 27 Des 2016 20:10

James ryktes inn. Rincon sin overgang virker ganske nærme, United og City ser på Alex Sandro og det ryktes at dette er Allegri siste sesong.

Silly Season allerede??
Brukerens avatar
juventuz_fc
Medlem

Innlegg Bianconeri91 » 28 Des 2016 12:06

Sandro må vi holde på for alt i verden. Rincón er søppel og bør ikke være i nærheten av Juve. Allegris fremtid vil formes utfra vårsesongen, men jeg må si at det per nå ikke er flust av klassetrenere ledige på markedet. Når jeg ser hvem Football-Italia linker til oss blir jeg lite imponert (De Francesco, Jardim osv.). Om Allegri forsvinner vil jeg ha inn en type som Ancelotti eller en annen med CV så det holder. Juve bør være et hett objekt å ta over blant topptrenerne.
Alla Juventus vincere non è importante. È l'unica cosa che conta.
Giampiero Boniperti
Brukerens avatar
Bianconeri91
Capo

Favorittspiller: #1, #8, #19, #21.
Fornavn: Sindre

ForrigeNeste

Gå til Juventus - Generelt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest