Ryktetråden 2.0

Nyheter, taktikker, spillere, trenere, samt annet som omhandler Juventus.
Marchionni
Medlem

Re: Ryktetråden 2.0

Legg inn av Marchionni » 21 okt 2016 13:14

Det er jo Verratti som må være det store målet, hvis det virkelig er mulig å få tak i ham.

Brukeravatar
Ravanelli
Capo
Favorittspiller: Del Piero
Fornavn: Inge

Legg inn av Ravanelli » 21 okt 2016 17:53

Lovende ord fra Marrotta. Jeg er nok også ganske sikker på at det stemmer det han sier om at Higuain hadde kommet selv om Pogba ikke hadde blitt solgt.

I flere sesonger på rad har det jo blitt sagt fra flere at: "laget er så godt som komplett, vi trenger bare en eller to nye spillere". Vi vet at det ikke har skjedd. Laget trenger fornyelse og en kvalitetsheving hvert år. Noen går og noen kommer. Ikke usannsynlig at det fort blit minst 5 endringer på laget neste år også. Da er det positivt å høre at Juventus har penger å bruke. Alle lag har alltid et svakere ledd som kan bli bedre.
Forza Juventus ★★★

Brukeravatar
Waterboy
Styreleder, JCN
Favorittspiller: Tacchinardi
Fornavn: Inge
Sted: Heggedal

Legg inn av Waterboy » 21 okt 2016 22:32

Vi trenger italienske spillere.
Siamo noi, Siamo noi, I campioni dell' Italia, Siamo noi

Il Fenomeno Vero
★★★

Brukeravatar
Juventusftw
Capo
Favorittspiller: Buffon, Del Piero
Fornavn: Håkon

Legg inn av Juventusftw » 21 okt 2016 22:49

Enig. Syntes det er trist at det er så få sentrale italienske spillere i Juventus sitt lag, sett vekk fra forsvaret. Likevel er det ikke akkurat mange å velge mellom på midtbane og angrep av italienere, som samtidig møter kriteriene som kreves for å spille fast hos Juve. Verratti er den eneste italieneren jeg kan forestille meg som kan gå direkte inn i startelleveren til Juventus idag.
Juventus Campioni d'Italia ★★★

Fiat1976
Medlem
Favorittspiller: Nedved, Dybala

Legg inn av Fiat1976 » 22 okt 2016 10:45

G Buffon skrev:Rolig kjøp av Witsel & Draxler neste sesong, alt vi trenger.
Om vi klarer å hente Draxler så er jeg enig i at laget begynner å ligne komplett. En annen midtbane type som kunne endt det manglende midtbane problemet er Matuidi.

En som derimot ikke bør diskuteres mer er Berardi! Han bør være ferdig snakket, kan heller få være med Inter ned med en eventuell ban pga financial fair play. De har ligget og balansert der en stund

Brukeravatar
Orcons
Medlem
Fornavn: Ronny
Sted: Oslo

Legg inn av Orcons » 22 okt 2016 11:48

Fant det ikke igjen nå, men kom over rykte igår om at vi skal hente Thiago Silva på free transfer når kontrakten hans nå går ut hos PSG. Spilleren selv skal også ønske dette.

Edit:
Fant en annen sak om det nå ihvertfall, usikker på hvor mye hold det er idet:
http://www.sportskeeda.com/football/juv ... ext-summer

Brukeravatar
Delpiero107
Capo
Fornavn: Haakon

Legg inn av Delpiero107 » 22 okt 2016 12:04

Kult rykte, han er en klippe på sitt beste. Kanskje ikke førsteprioritet å hente enda en aldrende forsvarsspiller, men for all del, vi må jo få inn nye fjes etter hvert. Syns dog at vi ikke har plass til enda en slik ståa er nå, men nå er jo dette snakk om til sommeren, da Benatia muligens forsvinner. Vi må huske på Rugani.

Marrotta har gått langt i å bekrefte at Witsel kommer enten i januar eller til sommeren. Det er positivt med de gjentakende skadeproblemene våre. Har, som mange andre, også en våt drøm om Verratti, men han har virket veldig knyttet til PSG. Spørs om han er typen Marrotta og co er ute etter per dags dato også.
Juve - La vita mia

Brukeravatar
Orcons
Medlem

Legg inn av Orcons » 22 okt 2016 17:38

Delpiero107 skrev:Kult rykte, han er en klippe på sitt beste. Kanskje ikke førsteprioritet å hente enda en aldrende forsvarsspiller, men for all del, vi må jo få inn nye fjes etter hvert. Syns dog at vi ikke har plass til enda en slik ståa er nå, men nå er jo dette snakk om til sommeren, da Benatia muligens forsvinner. Vi må huske på Rugani.
Han er dog "bare" 32 år sett opp mot Barzagli.
Viktig med en blanding av rutine og ungt, spesielt i forsvar. Om vi også fortsetter med 3 stoppere ser jeg ikke noe problem med Silva som en mulig erstatter for Barzagli. Vinner vi CL i år tror jeg Buffon og Barzagli legger opp.

Raul
Medlem
Favorittspiller: Marchisio
Fornavn: Burrebassen

Legg inn av Raul » 23 okt 2016 17:03

Så akkurat kampen mellom Atalanta og Inter. Noen som har sett Kessie spille eller?

For en spiller! (Verdt å nevne at jeg kun har sett 1 kamp av han). Oser av kvalitet! Har fysikk, teknikk/ballkontroll, defensive styrker og ikke minst veldig teknisk begavet når han tar løp fremover på banen. Marotta bør ha et øye på han!

Brukeravatar
Orcons
Medlem

Legg inn av Orcons » 24 okt 2016 11:37

Medier har den siste tiden nevnt at Juventus i sommer avslo et vesentlig bud på Dybala. (ca. 80 mill euro)
Flere medier melder nå samtidig at også Real Madrid skal ønske seg Dybala, samtidig som Barcelona fortsatt har interessen. Real skal være villige til å by "3 sifret" dvs. over 100 mill.

Hva tenker folk om dette?
Med tanke på alder, kvaliteter og framtid ser jeg ikke at 100 mill vil være verdt det for Juventus.
Jeg er faktisk mer negativ til dette enn salget av Pogba.

Brukeravatar
MeRs0
Medlem
Favorittspiller: Agnelli
Sted: Haugesund

Legg inn av MeRs0 » 24 okt 2016 12:01

Dybala er gull verdt, allsidig i flere posisjoner, allsidig i teknikken og bevegelser, allsidig i humør og lojalitet. Du finner ikke mange av sånne. Har man CHL som et mål, så selger du ikke slike spillere.
Juventus siden 2000
JuveNorge siden 2008

Brukeravatar
Birindelli
Styremedlem, JCN

Legg inn av Birindelli » 24 okt 2016 15:43

Dybala er viktig og bør ikke selges. Så antar jeg at snakket om andre klubber handler mer om ny kontrakt enn om en faktisk overgang. Det er vel slik det er i den moderne fotballen.

Thiago Silva har vært strålende og har sikkert noen gode år igjen, men jeg mener det ville vært veldig rart om Juventus skulle bruke penger på ham. Vi har allerede like gode og bedre midtstoppere og vi har mer enn nok bredde.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli

Brukeravatar
G Buffon
Medlem
Favorittspiller: Buffon
Fornavn: Ole

Legg inn av G Buffon » 25 okt 2016 07:15

Dybala kan ikke gå, han er fremtiden vår. Skal vi starte å selge våre beste spillere så kan vi bare drømme om CL.
Draxler & Witsel inn, Hernanes ut.

Er så altfor mye tomme rykter, står nå blant annet at vi har gitt opp jakten på Thiago Silva da han vil ha ny kontrakt med PSG. Vi vil derfor ha Pepe fra Real.

Vi har en av verdens beste stopperlinjer, med Barzagli, Benatia, Chiellini, Bonucci og Rugani så føler jeg vi ikke trenger noe mer luksus på den fronten. Ja Barzagli er gammel, men vi kan da heller satse på noe ungt som Rugani enn å kjøpe noe som legger opp etter 3 år. Kjører vi 4 bak kan vi klare oss med 2 stoppere i verdensklasse, vi har 5.
Gianluigi Buffon #1

Bilde

Brukeravatar
j-man
Medlem
Favorittspiller: Nedved, Vidal
Fornavn: Jonas

Legg inn av j-man » 26 okt 2016 10:55

Som så mange andre sier vil jeg så absolutt beholde Dybala. Har så mange gode kvaliteter, og skaper også god underholdning. I tillegg virker han som en fin type med gode holdninger, det er ikke alltid tilfelle med sør-amerikanere.

Thiago Silva er jeg positiv til om han kommer gratis. Han kommer til å tilby kvalitet i noen år fremover, og er i tillegg en autoritær type med en behersket stil.

Det jeg leser om at vi er interessert i Pepe som et alternativ er jeg derimot svært uinteressert i. Makan til brødhue skal man lete lenge etter (unnskyld uttrykket). Kommer han så spyr jeg.

Brukeravatar
Bianconeri91
Capo
Favorittspiller: #1, #8, #19, #21.
Fornavn: Sindre
Sted: Bergen

Legg inn av Bianconeri91 » 26 okt 2016 15:47

Enig ang. Pepe. Jeg vil ha BBC, Benatia, og Rugani som går i lære av de gutta og med tiden presser seg mer og mer inn på laget. På sikt har vi også Filippo Romagna, kaptein på Italias U19-landslag som gjorde det godt i sommerens EM, på utlån i Novara denne sesongen. 97-modell. Synes dette er gutter vi skal satse på, og som skal ha en plass i Juventus i årene som kommer. At han kan gå inn i en rolle som den som Rugani innehar nå om tre sesonger synes jeg ikke er utenkelig, men først må han naturligvis få erfaring på høyere nivå med utlån til klubber som Empoli, Cagliari og så videre.

Dybala og Bonucci signerer forhåpentligvis nye kontrakter om ikke lengre, så får vi slutt på alt pjattet om "gigantklubbene" som skal hente dem fra oss. Dette er to spillere som skal være nøkkelspillere for Juve i hver sin ende av banen i flere år fremover. Jeg tror helt ærlig at Dybala har et større ønske om å være i Juventus enn eksempelvis Pogba hadde, og at vi derfor burde ha gode muligheter til å beholde han.
Alla Juventus vincere non è importante. È l'unica cosa che conta.
Giampiero Boniperti

Brukeravatar
Grohl
Medlem
Favorittspiller: Montero

Legg inn av Grohl » 26 okt 2016 16:45

Pepe inn er helt krise. En fyr som angriper sine egne spillere er ikke ønskelig å ha i stallen. Blant verdens beste på sitt beste, men makan til idiot i dagens fotball tror jeg ikke finnes.

Vegard Wold
Medlem
Favorittspiller: Dybala
Fornavn: Vegard

Legg inn av Vegard Wold » 10 nov 2016 19:15

http://www.football-italia.net/94168/vi ... us-reunion
Hva tenker folk om dette, personelig ville jeg likt det veldig.
Paulo Dybala
10#

Brukeravatar
Kalle
Medlem
Favorittspiller: Del Piero & Nedved
Fornavn: Karl-Rasmus
Sted: Trondheim

Legg inn av Kalle » 10 nov 2016 19:42

Det kommer veldig an på prisen, synes ikke man skal ut med mer enn 20-25 for Vidal nå, han er fortsatt verdensklasse, men han er snart 30, og for en spiller som er så god fordi han er så dynamisk og bevegelig eldres han nok frotere enn f.eks. Pirlo har gjort. I tillegg så var det han selv som ville bort fra Juve, så det er ikke akkurat et pluss.
Vi er så heldige å ha med oss fjernsyn her i dag. I svart, hvitt og fine farger!
-Flåklypa

Brukeravatar
G Buffon
Medlem
Favorittspiller: Buffon
Fornavn: Ole

Legg inn av G Buffon » 11 nov 2016 08:15

Trenger en Vidal, ja takk. Vi står med åpne armer i Turin.
Gianluigi Buffon #1

Bilde

Brukeravatar
MeRs0
Medlem
Favorittspiller: Agnelli
Sted: Haugesund

Legg inn av MeRs0 » 11 nov 2016 09:10

Jeg mener det er et avsluttet kapittel, og at det bør forbli sånt. Han blir ikke den samme gamle Vidal om han returnerer uansett.
Juventus siden 2000
JuveNorge siden 2008

Svar