Ros

I denne delen kan du komme med ros, ris, eller forslag til endringer.
Brukeravatar
Marcus
Medlem
Sted: Sandnes
Kontakt:

Ros

Legg inn av Marcus » 02 mar 2009 19:10

Hei mine rivaler! Jeg vet ikke hvor jeg skulle ligge og lager derfor en ny tråd. Tittelen forteller litt den også. Jeg kom inn på forumet i går for første gang i 2009, siden 19 desmeber. Da jeg leste noen diskusjoner her på forumet i går og jeg ble sjokkert. Jeg er mektig imponert. Virkelig. Forumet har relativt mange glimrende innlegg, interessant debatt, høy kvalitet på alt det som blir skrevet her av nyheter, kampanalyser o.l . Moderator-teamet, dere gjør en glimrende jobb, dere har en utrolig profesjonell "outfit" på artiklene som gjør de mer levende, selv om jeg er Roma fan! Mine øyene forteller meg at forumet er norges beste fotballsupporter forum, med fantastiske artikler, aktive brukere og kvalitet innlegg. Mye bedre enn Chelsea, Manchester United, Liverpool, osv. Gratulerer!

Jeg gir skikkelig ros til Thomas aka Sono Juventino! Du har fått en skikkelig Juventussupporter-forum slik du ønsket da du laget den. Gratulerer!

Jeg vil virkelig bli en aktiv bruker her på forumet. Men det blir vanskelig å si selv om jeg elsker FMNorge.com. Jeg var stor aktiv på forumet og ble uaktiv for tiden. Sliter å finne motivasjon. Det blir ikke enkelt for meg å prøve å bli aktiv her. Men jeg har lyst være gjest av og til.

Jeg ser dere igjen snart, rivalene!

- Marcus

Brukeravatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN
Favorittspiller: Camo, Conte, Licht
Fornavn: Thomas
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Ros

Legg inn av Antonio Conte » 02 mar 2009 19:14

Heisann Marcus! Koslig at du stakk innom.

Det varmer at du kommer med ros, og det fortjener absolutt våre brukere og skribenter. Synes selv at forumet har veldig høy kvalitet i forhold til mange andre supporterforumer, og det settes pris på. Fortsett på den måten folkens. :)
GRANDE JUVE! ★★★

Brukeravatar
Sanden
Medlem
Favorittspiller: Buffon
Fornavn: Øyvind
Sted: Bergen

Legg inn av Sanden » 02 mar 2009 21:53

Jeg må si meg enig med Marcus. Siden er fantastisk, spesielt grafisk.

Jeg har vært inne på et par andre forum, og det er ikke mange som er såpass fine. Hvordan innleggene er, kan jeg ikke svare på. Men jeg tror at mange av "supporterne" ikke følger laget sitt så lidenskapelig som vi gjør. Jeg velger å tro at mange av dem er såkalte "medgangssupportere", og at de holder med et lag bare fordi bestevennen gjør det.
Dette fører som regel til mindre engasjement hos brukerne. Heldigvis er dette noe det ikke er mangel på her :)

Skribentene gjør også en utmerket jobb. De historiske artiklene er veldig fine, og det samme gjelder kampanalyser osv.

Keep up the good work!
:D
The more you sweat in practice, the less you bleed in battle.

Brukeravatar
MomoSissoko
Medlem
Favorittspiller: Sissoko
Fornavn: Morten

Legg inn av MomoSissoko » 23 jul 2009 15:07

Jeg får slenge meg på med ros til siden!

Flott og se at siden får ros fra andre lags supportere også. Dette beviser bare hvilken jobb dere har lagt ned her. Det er fantastisk og se at aktiviteten på forumet er så god, det gjør det forholdsvis lett og følge med på hvordan det daglig går i Juventus med et tilbud også på norsk. Denne siden må jo bare få priser for hva den har oppnådd ut i fra utgangspunktet. Jeg ble litt skuffet inne i meg når jeg så den gamle siden juventus.no aldri ble oppdatert, men gleden var da stor da jeg klikket meg frem til denne siden. Og jeg håper andre brukere her vil prøve å reklamere på denne siden andre steder. Noe som kan gjør den mer kjent, og jo flere klikk vi får på siden jo mer oppmerksomhet og kanskje inntekter til dere som driver denne siden på en fantastisk måte. Ikke bare legger dere ned mye arbeid i siden, men dere innehar så my kunnskap om Juventus og fotball generelt at det er en nytelse å lese artikler og innlegg på forumet. Og denne siden kan kanskje være med på å bygge opp en høyere omtale om Italiensk fotball og Serie A her i Norge. Noe som for alvor trengs! Italiensk fotball har de siste årene tapt sin identitet som en av de største ligaene og tapt mange fans til engelske og spanske klubber. Men det blir som å starte på nytt, de som ikke følger med på italiensk fotball går glipp av mye. Den lidenskapen man finner på en av de nedslitne arenaene rundt i det lange land finner du ingen andre steder i verden. Og fotballen som spilles er så undervurdert, mange sier det er så dårlig nivå på de dårlige lagene. Der er jeg uenig i, jeg koser meg med å se på lag som Genoa og Cagliari. Det mangler kanskje litt på defensiv organisering, noe som kanskje er grunnen til at de ikke hevder seg så godt i Champions League osv. Men underholdningen er så stor at jeg ikke håper de legger om denne typen spillestil. Jeg liker den italienske stilen generelt kan du si :D

Og jeg leste samtidig om planen til italienske myndighetene og fotballforbundet knyttet opp mot em søknaden i 2016. Arenaer skulle det invisteres enorme summer i, noe som kan øke interessen fra tv-selskapene som igjen gir høyere inntekter. Jeg ser lyst på fremtiden til italiensk fotball, talentene er der i full grad. Og overlegne engelskmenn skal få kamp de neste årene som ikke klarer å produsere på langt nær like mange gode fotballspillere.

Så da får vi som er av supportere holde oppe vår "passion" for vår kjære Juventus og ikke minst fremme italiensk fotball for norske fotballglade innbyggere. Og denne siden kan være med på å holde oppe denne interessen, så en stor takk til moderatorer og adminstratorer og alle som hjelper til på denne siden. Dere gjør en stor jobb for meg, oss og fotball generelt!

KEEP UP THE WORK!
:D

FORZA JUVE - nei nostri cuori

Brukeravatar
Delpiero107
Capo
Favorittspiller: Del Piero
Fornavn: Haakon

Legg inn av Delpiero107 » 05 mar 2010 14:55

Kjempebra aktivitet på forsiden de siste dagene! Mange fine artikler. Viser at vi har skribenter av høy kvalitet, dere gjør en kjempejobb! :!:
Juve - La vita mia

Brukeravatar
La Furia Ceca
Medlem
Favorittspiller: Nedved
Fornavn: Erlend
Sted: O.S.L.O
Kontakt:

Legg inn av La Furia Ceca » 05 mar 2010 14:59

Hør, hør!

Hiver meg på denne ballen, fantastisk å kunne stikke innom siden og se nye artikler, flott utvikling, keep ut the good work!
Noi Siamo Come La Nostra Fede.... Immortali..
Twitter: @EYtreeide

Brukeravatar
juventuz_fc
Medlem
Favorittspiller: Zidane, Nedved
Fornavn: Chris

Legg inn av juventuz_fc » 30 apr 2010 20:24

Vil bruke mitt innlegg nr 1000 på siden for å hylle siden og teamet bak den. Fra admin til moderatorene. Dere har gjort en kjempe jobb. Jeg er virkelig et stolt meldem av denne siden. Jeg vil også hylle de aktive brukkerne her inne som holder sidene levende. Om jeg er enig med dere eller river meg i håret over dere! Stå på!!

Spesielt takk til Thomas for å ha lagd den siden her!

Forza Thomas forza Juvenorge FORZA JUVENTUS!!!! :juve:
Platini once said: Wearing The Juventus shirt makes me feel like a Knight in shining armor, only Turins greats can wear this great armor.

Brukeravatar
Roberto Baggio
Medlem
Favorittspiller: El Pelado, Il Principino.
Fornavn: Roman
Sted: Stavanger

Legg inn av Roberto Baggio » 30 apr 2010 20:48

Word up
*** JuveTherapy ***

Twitter: @rtreindal
YouTube-kanal: https://www.youtube.com/channel/UCxlpx2 ... 99TuZ_wD9g

Brukeravatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN
Kontakt:

Legg inn av Antonio Conte » 30 apr 2010 21:11

Hyggelig å høre at folk setter pris på ting.

Cheers!
GRANDE JUVE! ★★★

Brukeravatar
Uber Alles
Medlem
Favorittspiller: Montero
Fornavn: G(eop)ard

Legg inn av Uber Alles » 30 apr 2010 22:49

Mulder wru been! :thumbup: :juve:

Brukeravatar
Roberto Baggio
Medlem
Favorittspiller: El Pelado, Il Principino.
Fornavn: Roman
Sted: Stavanger

Legg inn av Roberto Baggio » 20 jun 2010 23:27

Først og fremst vil jeg si tusen takk til alle dere som har gjort denne siden til den den er i dag!

Thomas,Simen,Sverre og Kim-Andre (tok jeg med alle admene?) har gjort en knalljobb med å holde oss i sjakk og forumet oppe, samt å oppdatere siden på en god og proff måte.

Jeg vil også si at uten oss brukere,hadde ikke motivasjonen vært like høy som den er nå, takk for at dere er aktive! Det at vi klarer å holde "koken" gjennom sommeren har jeg ingen tvil om.

Jeg føler personlig at vi er blitt en flott gjeng som veksler med meninger,synspunkter,sorg og gleder. Det at vi har et slikt sted som juvenorge.com å komme til, betyr mye.

Senest i forigårs, satt jeg og min forlovede og diskuterte bryllupsreisen. Det tok ikke mange minutt før vi ble enige om at turen skulle gå til Italia og Torino. En Juve-kamp på den nye arenaen er selvskrevet. Utslagsgivende var nemlig Giovanni Agnellis artikkel "Reiseguiden til Torino". Den er glimrende skrevet og forteller mye om ting som både hun og jeg lurte på. Dette, takket være en bruker (moderator) på juvenorge.com.

Tusen takk for at dette er et sted der en kan diskutere fotball (og alt mulig annet piss) 24/7 :) Jeg heier på juvenorge.com !
*** JuveTherapy ***

Twitter: @rtreindal
YouTube-kanal: https://www.youtube.com/channel/UCxlpx2 ... 99TuZ_wD9g

Brukeravatar
Claudio Marchisio
Medlem
Favorittspiller: Marchisio og Bonucci

Legg inn av Claudio Marchisio » 20 jun 2010 23:43

Jeg takker - på vegne av admins/mods - ydmykt for ros. Vi gjør dette for dere, og det er ikke tull. :luv:

Dere skulle bare visst hva jeg sitter og skriver på nå. :xx:
Grazie Ale.

Brukeravatar
MomoSissoko
Medlem
Favorittspiller: Sissoko
Fornavn: Morten

Legg inn av MomoSissoko » 21 jun 2010 18:07

Jeg vet, jeg vet Simen!

Brukeravatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN
Kontakt:

Legg inn av Antonio Conte » 21 jun 2010 18:50

Fantastisk å få sånne tilbakemeldinger! Å skape et tett og vennskapelig samlingssted for Juventini her i Norge, der brukerne er på fornavn og diskusjonene ikke er så formelle, har vært min indre motivasjon helt siden første gang jeg begynte å sette meg inn i det å lage hjemmesider.

Italiensk fotball er ikke spesielt populært her i Norge, og vi har dessverre ikke hatt de beste tilbudene på internett som Juventusfans i løpet av årene. Flere sider har fått en lovende start for så å dette sammen som korthus. Er stolt over at vi sammen har klart å realisere det jeg begynte å drømme om allerede som 13-14-åring. Noen må nødvendigvis være initiativtakere, men det er dere der ute - brukerne - som daglig kaster dere inn i diskusjonene her på forumet, som skal ha æren for at Juvenorge.com har blitt så bra det faktisk har blitt. En stor takk til dere fra meg personlig. Det betyr faktisk en hel del for meg. :)

Mest av æren er det Simen som skal ha. Over en lengre periode forumets mest aktive ildsjel som legger ned utallige timer for denne siden. Uten deg hadde ikke forumet vært det samme.

Juvenorge er fortsatt i utvikling, så hold øynene åpne mot neste sesong. Det kommer til å løfte spesielt forsiden mot nye høyder.
GRANDE JUVE! ★★★

Hot Nikita
Medlem
Favorittspiller: Zidane, Del Piero

Legg inn av Hot Nikita » 28 jun 2010 20:01

Ganske fin side ja, selv om chatten er tidenes dølleste. :dont:

Brukeravatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN
Kontakt:

Legg inn av Antonio Conte » 28 jun 2010 20:17

Chatten var noe Simen absolutt skulle ha. :P
GRANDE JUVE! ★★★

Brukeravatar
Claudio Marchisio
Medlem
Favorittspiller: Marchisio og Bonucci

Legg inn av Claudio Marchisio » 28 jun 2010 20:19

Jeg gråter hver gang jeg tenker på den chatten. :cry:
Grazie Ale.

Brukeravatar
Dellajuve
Medlem
Favorittspiller: Pogba
Fornavn: Olav
Kontakt:

Legg inn av Dellajuve » 28 jun 2010 20:45

Tanken var god den ;)
“«A couple of years ago I nearly went to Juve. People spoke to me about Turin ans said Milan would be nicer. I said 'I'm not going for the bloody shops; I'm going because it's Juventus.»"
Roy Keane

Brukeravatar
Juventino10
Medlem
Favorittspiller: Il Capitano
Fornavn: Omar

Legg inn av Juventino10 » 18 sep 2010 22:40

Tekniskt så er siden absolutt helt i toppen. Lette funksjoner som er lette å finne frem. Konge jobb gutter, fortsett sånn så blir det kake på dere ;)

Og igjen TUSEN TAKK for at jeg får diskutert om mitt livskjærlighet med dere <3<3<3
Being a Juve supporter is my trophy that i will hold high till the day i die.

@OmarSamdani

Juventus Norge Podcast @JuveNorgePodcst

Brukeravatar
Il Direttore
Medlem
Favorittspiller: Vidal & Vucinic
Sted: Torino

Legg inn av Il Direttore » 18 sep 2010 22:46

Fantastisk gutta! Må slenge meg på og rose dere/oss.
Visste ikke om denne siden / forumet før i sommer! Pleide alltid å besøke en eller annen Norsk Juve-side som var oppdatert sist for 45 år siden :P

Bruker en god del tid her nå. Godt jobba til admins/mod og alle brukere som er aktive :D

Svar