Introduksjon: JuveNord

Her er seksjonen hvor du enten kan introdusere deg selv, eller gi en velkomsthilsen til nye medlemmer.
Svar
JuveNord
Medlem
Favorittspiller: Bonucci
Fornavn: Rune

Introduksjon: JuveNord

Legg inn av JuveNord » 20 sep 2016 01:30

Hei alle Juvefans.

En liten intro om meg selv(skrev ett lengre innlegg,men det ble dessverre borte, så dette blir en kortversjon)

1978 modell,født,oppvokst og bosatt i Buskeruds vakreste by, Hønefoss.
'Samboer på 12 året, 2 kidz, 1 av hver:)

Mitt første møte med italiensk forball som jeg husker kom i VM 1990, i dette mesterskapet dukket spilleren som trigget min interesse for Den Gamle Dame opp, nemlig Il Divino..det var kanksje Frelseren fra Sicilia som fikk mest oppmerksomhet, men R. Baggio kommer til og være min absolutte favorittspiller til årene legges inn :)

Har aldri vært den mest ihuga supporteren, han som ser absolutt alle kamper, gjerne i reprise, leser seg grønn på historie, diskuterer opp og i mente osv osv. Men Juventus har vært mitt eneste utenlandske favorittlag uansett, jeg har aldri glemt dem selv om det gikk årevis mellom hver gang jeg så en kamp. Årsaken til at det ble slik er vel muligens en kombinasjon av flere ting: aldri hatt en familie som har vært særlig interessert i forball, sluttet som 14 åring og prøvde andre idretter, ingen venner som likte italiensk fotball(kun PL som flesteparten av sauene), og slik er det fortsatt :)

Men med inntog av CL på tv har jeg fått sett flere kamper de siste årene heldigvis, så før denne sesongen bestemte jeg meg. Nå skal jeg faktisk oppdatere meg på spillere, overganger, kanskje litt historie osv og ikke minst skaffe mg en drakt(har ett skjerf i det minste). Jeg skal rett og slett bli en "bedre" supporter, for det er vel nemlig aldri for sent? ;)

Har ett stort ønske om en dag få sett Juventus live i Torino, om det ikke blir iår el neste, så MÅ jeg. Kanskje det blir lettere med innmeldelsen her, kanskje sammen med dere, tiden vil vise:)

Mvh Rune M

FORZA JUVE

Ett lite spm til slutt: noen som vet om pålitelige sider hvor det selges eldre Juve drakter, gjerne perioden 90-95 :D ?

Brukeravatar
Grohl
Medlem
Favorittspiller: Montero
Sted: Oslo

Re: Introduksjon: JuveNord

Legg inn av Grohl » 20 sep 2016 07:34

Kult!

Ebay er pålitelig om det handles av de riktige folka.

Brukeravatar
Birindelli
Styremedlem, JCN
Favorittspiller: Del Piero

Legg inn av Birindelli » 20 sep 2016 10:11

Velkommen, Rune!

Godt initiativ. Det er aldri for sent :)
Om det blir tur til Torino er supporterklubben ekstremt god til å formidle billetter og reisetips. Folk her inne har mye erfaring med reiser nedover og er veldig behjelpelige med både stort og smått.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli

Brukeravatar
veglia19
Medlem
Favorittspiller: Chiellini
Fornavn: Vegard
Sted: Bergen

Legg inn av veglia19 » 20 sep 2016 12:26

My dream is: to raise the World Championship, someday, somehow, wearing the Italian National Football Team shirt, and to win the Champions League playing in Juventus F.C. - Giorgio Chiellini

Brukeravatar
G Buffon
Medlem
Favorittspiller: Buffon
Fornavn: Ole

Legg inn av G Buffon » 22 sep 2016 07:35

Velkommen Rune, håper på første innhopp på Juventus stadion selv denne sesongen.
Men blir alltid litt vanskelig pga jobb, Hønefoss er pent men langt fra det vakreste i Buskerud. :)

Ha en fin dag.
Gianluigi Buffon #1

Bilde

Brukeravatar
Avanti!
Medlem
Favorittspiller: Nedveds hår
Fornavn: Adrian

Legg inn av Avanti! » 22 sep 2016 15:01

Vælkom'n!

JuveNord
Medlem
Favorittspiller: Bonucci
Fornavn: Rune

Legg inn av JuveNord » 14 aug 2018 11:52

Da er det gått litt tiden siden forrige innlegg. Drakt har jeg fått, dukket opp ett gammelt skjerf fra 90 tallet som mamma kjøpte..I Roma...Fake som juling garantert :) Men det beste.. Fikk tur til Torino for og se Juve i løpet av denne sesongen:):) Det gledes til sesongstart :))))

K-A
Redaktør
Favorittspiller: Del Piero & Marchisio

Legg inn av K-A » 18 aug 2018 09:57

Suverent! Sjekk gjerne ut https://juvenorge.com/reise/ på forsiden for litt info, og spør selvsagt om dere lurer på noe spesielt ifm. reise. Vi har også en egen reisetråd i forumet hvor du vil plukke opp en del tips om du blar gjennom tråden. God sesong!

Svar