Introduksjon: Juventino10

Her er seksjonen hvor du enten kan introdusere deg selv, eller gi en velkomsthilsen til nye medlemmer.
Brukeravatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN
Favorittspiller: Camo, Conte, Licht
Fornavn: Thomas
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Introduksjon: Juventino10

Legg inn av Antonio Conte » 30 aug 2011 14:44

Du skreiv Muslimsk Jul. Derfor jeg skreiv det sånn. Du får kose deg med familien og god mat uansett. :)
GRANDE JUVE! ★★★

Brukeravatar
Juventino10
Medlem
Favorittspiller: Il Capitano
Fornavn: Omar

Legg inn av Juventino10 » 30 aug 2011 14:49

1 økt med mat er unnagjort, venter på at doen skal kalle så vi kan starte på nytt :happy:
Being a Juve supporter is my trophy that i will hold high till the day i die.

@OmarSamdani

Juventus Norge Podcast @JuveNorgePodcst

Brukeravatar
Juventino10
Medlem

Legg inn av Juventino10 » 24 nov 2011 16:55

Jeg tenkte jeg skulle dele noe skikkelig personlig med dere nå. I 2006 når vi ble degradert så var jeg veldig lei meg, nesten utrøstelig. Vi skulle skrive en stil om engelsk kultur på engelsk, men lærer min så at jeg var veldig sint og lei meg heletiden så han ba meg skrive en stil om følelsene mine. (Han var fotball fan).

Dette var det jeg skrev for å få noen følelser ut og bare bli glad igjen. Dette er en liten utdrag av stilen, den som betyr mest for meg. Siste setningen er det jeg alltid har brukt som signaturen min.

I just finished playing PS2 with my friend and today was the first time i play since Zambrotta and the other guys left. I removed the players and added the young guys like Palladino etc, and the other transfers like Marchionni and C.Zanetti. I didnt use Camoranesi or Vieira, of course the team became very weak compared to Madrid, Barca, Inter. I lost my first game 2-1, then lost the 2nd to Barca 3-2. And finally won my 3rd game 2-1 over Inter. I was depressed at the beginning to see my friends using my players, the ones whom i always considerd mine. I was also depressed because i felt that my team is inferior to them. And because i thought about it in real life. But then it hit me, its not about the players.

Its about Juventus, the club and the shirt. What we are going through now will make every good moment better for us as fans. Its not all about winning or losing, its about having a team that you love. A bunch of players who give their all to the club and thats everything. Thats life, we sure now are knocked down and people make fun of us, insult us and try to make us feel bad.But we will get up again, and when we do (trust me you dont realise it now) we will all experience the greatest feelings ever. Feelings better than winning 10x world cups and 20 CL. All these things make me love my club even more, because that feeling of happiness whenever i see this black and white shirt can never be taken away.

This roller coaster of events, since our Champions League exit made me realise how much i really love this club. There were days where i felt like crying, and other days i felt angry and i was in rage. But not untill today, that i realised that we are truly lucky to be alive in one of the most crucial moments in our club history. When we will get up again and trust me we will, the players who did it and the fans who stood by their club will be in the legend of a great team who exprienced everything with the same heart and will. These feelings my friends are the best thing in life, better than winning the CL. This is only a chapter in the life of the greatest football club ever.And being a Juve supporter is my trophey that i will hold high till the day i die."

@OmarSamdani

Brukeravatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN
Favorittspiller: Camo, Conte, Licht
Fornavn: Thomas
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Antonio Conte » 24 nov 2011 17:22

Knall, Omar!

Dette er lidenskap og grunnen til at vi følger Juventus så tett som vi gjør. :juve3:
GRANDE JUVE! ★★★

Brukeravatar
MomoSissoko
Medlem
Favorittspiller: Sissoko
Fornavn: Morten
Sted: Bergen

Legg inn av MomoSissoko » 24 nov 2011 17:37

Hyll! :tilbe:

K-A
Redaktør
Favorittspiller: Del Piero & Marchisio

Legg inn av K-A » 24 nov 2011 18:41

Herlig! :)

Brukeravatar
Edgar Davids
Medlem
Favorittspiller: Vuci&Licht
Sted: Bergen

Legg inn av Edgar Davids » 24 nov 2011 20:02

2006 viste hvem som var ekte juventini og hvem som bare var medgangsupportere. Juventiknows hadde jo nettop en gjesteartikkel som het Juventus Fan Story: How I Became A Juventino. Dette er jo den perfekte oppfølgeren.
Inter banda bassotti!

Brukeravatar
delpiero91
Medlem
Favorittspiller: Del Piero, Quag, Marchisi

Legg inn av delpiero91 » 24 nov 2011 20:16

Flott artikkel. Laget er det vi elsker mest, men for min del så er det viktig hvilke spillere som er i klubben også. Er det spillere du liker godt, så liker du klubben enda mer. Sånn er min mening, selv om alltid vil like Juve nesten uansett hvem som spiller. For min del så begynte eg å heie skikkelig på Juve i 2008 og derfor så er den utgaven av laget deg eg har likt best til nå, kanskje sammen med i fjor da vi kjøpte spillere som eg liker veldig godt...Quag, Aqui, Motta, Lanzafame + Melo fikk en god sesong:)

Brukeravatar
Haron
Medlem
Favorittspiller: Buffon
Fornavn: Haron

Legg inn av Haron » 24 nov 2011 23:45

Helt rått å lese det du skrev på engelsk stilen din Omar!

Brukeravatar
Juventino10
Medlem

Legg inn av Juventino10 » 24 nov 2011 23:53

Takk... skrevet med hjertet ut på drakta :juve4:

@OmarSamdani

Brukeravatar
Juventino10
Medlem

Legg inn av Juventino10 » 15 mai 2012 08:35

Hvordan skal jeg gjennomføre eksamen i dag når Del Piero er den eneste jeg tenker på!
Fra jeg kom tilbake fra Italia til nå har jeg bare lest og sett il Capitano sine videoer. Dette er min siste eksamen som er litt viktig.

Nei Alex du har vært forbildet mitt som en person i alle disse år. Både i motgang og i medgang, og nå er fotballspilleren Alex Del Piero straks ferdig i Juventus.
Men forholdet mellom oss har så vidt begynt.

Jeg elsker deg min il Capitano og jeg takker deg fra bunnen av mitt hjerte og fra min mor som vet hvilket forbildet du har vært for meg når det var et mangel i livet mitt :cry:

Grazie!

@OmarSamdani

Brukeravatar
Waterboy
Styreleder, JCN
Favorittspiller: Tacchinardi
Fornavn: Inge
Sted: Heggedal

Legg inn av Waterboy » 15 mai 2012 13:21

Omar <3
Siamo noi, Siamo noi, I campioni dell' Italia, Siamo noi

Il Fenomeno Vero
★★★

Brukeravatar
Dino Zoff
Medlem
Favorittspiller: Gianluigi Buffon
Fornavn: Mathias M
Sted: Trondheim

Legg inn av Dino Zoff » 11 aug 2012 01:45

Denne får deg til å lette på tårene, Omar. Din elsk til Del Piero er mektig.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o-AGHYrd ... re=related[/youtube]

13 min Del Piero glede. Sterkt..
Vincere non è importante è l'unica cosa che conta ★★★

Brukeravatar
Juventino10
Medlem

Legg inn av Juventino10 » 11 aug 2012 08:10

Tusen takk Mathias.

Del Piero betyr mer enn jeg kan beskrive. :cry:

Jeg gruer meg til å se Supercopa mot Napoli. Vi mangler il Capitano så pokalen vil aldri løftet mot himmelen etter at vi har vunnet den.

@OmarSamdani

Brukeravatar
Rete
Medlem
Favorittspiller: Antonio Conte
Fornavn: Marius
Sted: Trondheim

Legg inn av Rete » 11 aug 2012 10:23

Herregud. Jeg er 32 år gammel, og jeg klarer ikke se den videoen uten å grine som en 12 år gammel skolejente.

Brukeravatar
Ruben
Medlem
Favorittspiller: Del Piero
Sted: Mandal

Legg inn av Ruben » 11 aug 2012 10:42

Samme her. :/

Svar