Stjernespiss til sommeren?

Forumets søppelbøtte. Unødvendige skrot.
Brukeravatar
Fierezza
Styremedlem, JCN
Favorittspiller: Buffon
Fornavn: Andreas
Sted: Oslo

Re: Stjernespiss til sommeren?

Legg inn av Fierezza » 30 aug 2012 13:49

Okay, takk for linker, håper så absolutt det er det som blir realiteten hvis vi først må skaffe oss Bendtner.
Juventus per sempre sarà!

Brukeravatar
Bianconeri
Capo
Favorittspiller: Del Piero
Fornavn: Håvard
Sted: Mysen

Legg inn av Bianconeri » 30 aug 2012 13:51

Hadde vært mye mer skeptisk hvis vi skulle kjøpt han ja. :)
«Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så». Bill Shankly

K-A
Redaktør
Favorittspiller: Del Piero & Marchisio

Legg inn av K-A » 30 aug 2012 13:57

Er dette et tegn på at Serie A virkelig ikke finnes attraktiv? Ingen store navn inn, mange store navn ut, og avslag på alt man har prøvd, til og med Berbatov. Og man ender opp (selv om jeg langt fra liker det....) med å leie Niclas Bendtner? Dette er trist, for Juve og Serie A. At vi ikke makter å tiltrekke oss store navn lenger. Hadde noen sagt til meg for en drøy mnd siden, at de tre siste (og eneste) overgangene hadde blitt Bendtner, Lucio og Rubinho, tror jeg fort jeg hadde utestengt brukeren for usaklighet...

Heldogvis en god dag igjen, veldig mye kan fortsatt skje. Hentet ikke ACM Zlatan og Robinho siste dag da de to kom? Vi får se. Bendtner på lån er på samme nivå som Borriello på lån, helt unødvendig. Da skulle man heller gjort alt man kunne dor å få Immobile hjem, og satset på Matri, selv om planen var at Matri skulle bli backupen til en Llorente, Jojo eller Dzeko.

Jeg håper Marotta har noe lurt på gang, etter å ha innledet overgangsvinduet på fantastisk vis. Det ironiske er at alle spillerne Juve hentet i starten var fra italienske klubber, mens i det man så utenlands falt alt gjennom. Liker ikke utviklingen..

Edit: Sorry rotete innlegg/skrivefeil, har ikke data for tiden, og måtte bare kommentere...

Brukeravatar
Sovemann
Capo
Fornavn: Eirik

Legg inn av Sovemann » 30 aug 2012 14:09

Trodde aldri jeg kom til å si noe slikt: Borriello hadde vært et bedre alternativ.
"Un cavaliere non lascia mai una Signora"
@Sovemann

Brukeravatar
Fierezza
Styremedlem, JCN

Legg inn av Fierezza » 30 aug 2012 14:28

Bianconeri skrev:Hadde vært mye mer skeptisk hvis vi skulle kjøpt han ja. :)
Nå melder også Gazzettaen at det er snakk om et lån, så da føler jeg meg ganske trygg på det. €1,5 mill i lønn og opsjon på kjøp for €6 mill skal i følge Gazzettaen være avtalen det snakkes om.

Brukeravatar
Ravanelli
Capo
Fornavn: Inge

Legg inn av Ravanelli » 30 aug 2012 15:36

Nå er jeg faktisk lei meg for at vi ikke fikk Berbatov, og alle dere som fikk et bilde av hva jeg synes om han forstår hva jeg mener om at Bendtner nå er på tur inn. Vær så snill, ikke forsøk å se noe positivt i det. Det finnes absolutt ikke noe positivt ved at denne dansken blir vår "stjernespiss". Jeg er rett og slett så skuffet over Marrotta og Juventus akkurat nå. Det er vel bare å krysse fingrene for at noe ekstraordinært skal skje de siste dagene, men det er jo ingenting som tyder på det.

Slenger meg på Kim-Andrè og lurer på hva som har skjedd med Serie A. Tydeligvis står det ikke på penger, for Serie A har brukt nest mest penger av alle ligaer i hele verden denne sommeren. Har vel passert 300 mill. euro nå. Men det er Pazzini som er den dyreste spilleren med ca. 11 mill. euro. Det vil si at Serie A har bukt uhorvelig mye penger på middelmådigheter, uten å fange noen ordentlig storfisker. Utrolig tragisk og stusselig.
Forza Juventus ★★★

Brukeravatar
HelgeMarchisio
Medlem
Favorittspiller: Marchisio
Fornavn: Helge
Sted: Randaberg

Legg inn av HelgeMarchisio » 30 aug 2012 15:51

Ravanelli skrev:Nå er jeg faktisk lei meg for at vi ikke fikk Berbatov, og alle dere som fikk et bilde av hva jeg synes om han forstår hva jeg mener om at Bendtner nå er på tur inn. Vær så snill, ikke forsøk å se noe positivt i det. Det finnes absolutt ikke noe positivt ved at denne dansken blir vår "stjernespiss". Jeg er rett og slett så skuffet over Marrotta og Juventus akkurat nå.
;) ;) ;) ;)
F O R Z A J U V E

Brukeravatar
Ravanelli
Capo

Legg inn av Ravanelli » 30 aug 2012 16:15

Hva mener egentlig den italienske fansen til Juve om denne overgangen? Ingen som er hørt eller sett noen reaksjoner? Eller er det bare vi nordmenn som river oss i håret over denne galskapen?
Forza Juventus ★★★

Brukeravatar
Fierezza
Styremedlem, JCN

Legg inn av Fierezza » 30 aug 2012 16:19

De jeg har snakka med er akkurat like fra seg som oss, om ikke mer.

Brukeravatar
HelgeMarchisio
Medlem
Favorittspiller: Marchisio
Fornavn: Helge
Sted: Randaberg

Legg inn av HelgeMarchisio » 30 aug 2012 16:25

Uansett hvor ung eller gammel en er, eller hvor en er fra - kan man se at Bendtner er ubrukelig. Ikke noe mysterium det.
F O R Z A J U V E

Brukeravatar
Dino Zoff
Medlem
Favorittspiller: Gianluigi Buffon
Fornavn: Mathias M
Sted: Trondheim

Legg inn av Dino Zoff » 30 aug 2012 17:06

Bilde

Nicklas Bendtner's move to Juventus is almost official, with the Dane currently en route to Turin, according to Calcio Mercato 24.

Having flown in to Milan earlier today, the Arsenal forward is expected to arrive in the Piedmont city within the next half hour. There he will sign off on a one year loan deal with an option for Juve to make the deal permanent for a fee of just €5m next year. In the event that they do, Bendtner will receive wages of €1.7m a season. He is expected to undergo a medical tomorrow morning.

The Danish international's arrival should end the Bianconeri's search for a new striker, after they failed in bids to sign Robin Van Persie, Fernando Llorente and Dimitar Berbatov.

Football-italia

Fint lesestoff, dere....
Vincere non è importante è l'unica cosa che conta ★★★

Brukeravatar
Eirik1989
Medlem
Favorittspiller: Arturo Vidal

Legg inn av Eirik1989 » 30 aug 2012 19:03

Nå håper jeg Niklas Bendtner kan feie all tvil til side og av en eller annen grunn bli en kjempehit. Det hadde vært så digg det. 24 år og billig. Kanskje årets scoop. Kanskje hans stil passer sykt bra i Italia? Hvem vet? Jeg håper det så jævlig er tilfellet. Men ser ikke hvordan det skal skje. :P

Ikke glem to danske storheter fra gamledager Karl Aage Praest og ikke minst John Hansen, en av de mestscorede spillerne i klubbens historie! Kom Niklas Bendtner, følg i dine landsmenns fotspor!!

Brukeravatar
fredrikbv
Medlem
Favorittspiller: Baggio, Del Piero

Legg inn av fredrikbv » 30 aug 2012 19:47

Hvis de nå finner på å gi dansken nr.10 blir jeg direkte kvalm! Dette er håreisende, rett å slett flaut å se på. Kunne like godt hentet hjem igjen Luca Toni.

Brukeravatar
Claudio Marchisio
Medlem
Favorittspiller: Marchisio og Bonucci

Legg inn av Claudio Marchisio » 30 aug 2012 20:27

Slapp av, aldri verden om han vil få nummer ti.

Jeg lurer på hva Agnellis reaksjon er, når Bendtner spør om draktnummer 52. Jeg tipper latter. Hånlatter. Har vi noensinne brukt et høyere drakttall enn Sørensen med nummer 43? Liviero hadde et innhopp med nummer 46 i Europa League for to år siden.
Grazie Ale.

Brukeravatar
Øystein
Medlem
Favorittspiller: Del Piero og Marchisio
Fornavn: Øystein
Sted: Porsgrunn, Telemark

Legg inn av Øystein » 30 aug 2012 22:18

Tviler på at en spiller som kommer på lån får nummer 10..
Sist redigert av Øystein den 30 aug 2012 22:27, redigert 1 gang totalt.
JUVENTUS NELLE VENE!

He is the greatest player I have ever played against. He twisted me incredibly.
- Gary Neville om Del Piero.

Brukeravatar
Ravanelli
Capo

Legg inn av Ravanelli » 30 aug 2012 22:19

Når de henter Bendtner til klubben, så kan alt skje. Ingenting overrasker meg lenger nå.
Forza Juventus ★★★

Brukeravatar
Dino Zoff
Medlem
Favorittspiller: Gianluigi Buffon
Fornavn: Mathias M
Sted: Trondheim

Legg inn av Dino Zoff » 30 aug 2012 22:42

Bendter kan GÅ så lenge Llorente eller Dzeko ankommer Januar!
Vincere non è importante è l'unica cosa che conta ★★★

Brukeravatar
Eirik1989
Medlem
Favorittspiller: Arturo Vidal

Legg inn av Eirik1989 » 30 aug 2012 22:44

En ting jeg kom på som forresten er veldig positivt når det kommer til spissplassen, er jo at vi faktisk har Immobile og Gabbiadini under belte. To av de kanskje mest spennende angrepsspillerne i Italia sammen med Mattia Destro. Blir spennende å se hva de får til. Hvis Immobile har en knallsesong i Genoa kan vi kanskje hente han hjem igjen :D

Brukeravatar
Delpiero107
Capo
Fornavn: Haakon

Legg inn av Delpiero107 » 31 aug 2012 08:04

Håper noen brekker beinet hans i den medisinske testen.
Juve - La vita mia

Brukeravatar
Øystein
Medlem
Favorittspiller: Del Piero og Marchisio
Fornavn: Øystein
Sted: Porsgrunn, Telemark

Legg inn av Øystein » 31 aug 2012 08:31

Bilde

Jaja...
JUVENTUS NELLE VENE!

He is the greatest player I have ever played against. He twisted me incredibly.
- Gary Neville om Del Piero.

Låst