Juventus - Fulham (Europa League) 11.03.2010 kl. 21.05

Alle kamptrådene fra sesongen 2009/10.
Låst
Brukeravatar
Ministry
A famigghia
Favorittspiller: Del Piero

Re: Juventus - Fulham (Europa League) 11.03.2010 kl. 21.05

Legg inn av Ministry » 11 mar 2010 22:54

Delpiero107 skrev:Bettaga ser alltid ukomfortabel ut i Blanc og Seccos selskap.. :P
Hehe, Blanc og Secco ser alltid livredde ut på hver sin side av ham
FORZA JUVE DAI DAI DAI, NON MOLLARE MAI MAI MAI!

Brukeravatar
Juve9
Medlem
Favorittspiller: Buffon

Legg inn av Juve9 » 11 mar 2010 22:57

Det var det. I kamper som dette teller vel strengt talt kun resultat. Og 3-1 er et strålende resultat. Og dermed er jeg strålende fornøyd! :juve:

+ Zebina`s scoring
+ God kontroll defansivt
+ Vi scorer 3 mål
+ Syntes samtlige presterer okei +
+ Vi har et herlig utgangspunkt uten mange av stjernende våre.

-Finner ingen spessiele.

Brukeravatar
Del-Piero
Medlem
Fornavn: Martin
Sted: Trondheim

Legg inn av Del-Piero » 11 mar 2010 22:58

Lett, godt utgangspunkt :D
-30-

Brukeravatar
kaasa92
Medlem
Fornavn: Magnus
Sted: Porsgrunn

Legg inn av kaasa92 » 11 mar 2010 22:58

Deilig med seier i kveld :D
Bra innsats av spillerne i store deler av kampen..
Forza Juve Per Sempre

Brukeravatar
Jon
Capo
Fornavn: Jon
Sted: Bergen

Legg inn av Jon » 11 mar 2010 23:13

Herlig med en seier! Litt surt det målet til Fulham, var vel den ene perioden hvor jeg var utrygg på Juve idag. Likevel, 3-1 er et godt utgangspunkt. Fulham kan vær i stand til å putte to hjemme, men jeg tror de vil måtte gi ganske mye rom i jakten på mål, så vi burde klare å få til noe offensivt vi også.

Mye bra idag, en av de bedre kampene denne sesongen synes jeg.
Svært bra og svært overraskende mål fra Zebina, og et viktig siste mål fra Trezegol/Brazzo.
Manninger vartet opp med bra keeperspill i dag, spesielt en svært viktig fantomredning på corner og heading fra Hangeland. Lite han kunne gjøre med scoringen.

Poulsen vil jeg trekke fram som en svært positiv spiller idag, la ned en svært viktig innsats.
Stopperparet Cannavaro og Legro gjorde en knall jobb bakover.
Grosso og Zebina var rimelig trygge defensivt og godkjent offensivt. Et par gode sjangser og skudd fra Grosso.

Marchisio jobber bra som alltid, et par bra forsøk fra han også. Kult å se han med kapteinsbindet. Kan vende meg til det.
Brazzo jobba greit i sin omgang, Camoranesi prøvde mye, og fikk til en del i sin.
Candreva og Diego funker knall sammen, bra innsats, spesielt fra Candreva, og Diego så keen ut idag han og. Fine tendenser.

Trezeguet leverer en godkjent kamp, et par gode forsøk, bla rett før Legro sitt mål. Viktig scoring fra han.
Iaquinta med godkjent innhopp, litt rusten men han ser gira ut. En del gode løp og innsats.
Sissoko gjør det han skal, ikke så mye å si egentlig.

Alt i alt, bra kamp, bra resultat, love godt før neste runde.

Brukeravatar
Claudio Marchisio
Medlem
Favorittspiller: Marchisio og Bonucci

Legg inn av Claudio Marchisio » 11 mar 2010 23:23

Manninger - 6 Lite å gjøre bortsett fra på målet hvor han er sjanseløs.
-----
Zebina - 7 I dag er Jonathan god! God offensivt og en nydelig scoring, kunne gjerne vært enda tryggere defensivt, men det er grenser for hva vi kan forvente av Zebina.
Legrottaglie - 7 Snører igjen sekken sammen med Fabio, flott scoring. Skulle likt å se han bedre på defensiv dødball, men på offensiv er han livsfarlig! Mister dessverre returoppgjøret.
Cannavaro - 7.5 Glimrende kamp fra Fabio i kveld. Hadde Zamora i baklomma store deler av kampen, og leverte sin beste kamp for sesongen.
Grosso - 6.5 God i starten av kampen når Juventus leker, men forsvinner etterhvert. Nesten scoring i første omgang, men skuddet ledet til corneren Trezeguet scorte på.
-----
Salihamidzic - 5.5 Veldig usynlig, men leverer innsats og vilje som alltid. Er på Trezeguets scoring, men ikke nok til å få kredittert den.
Poulsen - 6.5 Vår danske venn er rolig og god med ball, og ligger godt defensivt. Har ikke de samme ekstremferdighetene til Sissoko, men har i motsetning en ro maliseren ikke har.
Marchisio - 6.5 Løper mye som alltid, og får til mye konstruktivt. Sikre pasninger og en ekte lagspiller. Bærer kapteinsbindet for første gang når David byttes ut, det varmer mitt sort-hvite hjerte!
-----
Diego - 6.5 Periodevis god, men forsvinner totalt fra kampen i andre omgang. Nydelige cornere, spesielt til Legrottaglies scoring.
Candreva - 7 Viser at han absolutt har en fremtid i Juventus. Blikk for spillet, ro, pasningsfot og samtidig en lagspiller. Spesielt god førsteomgang, men forsvinner i likhet med Diego litt i andre.
-----
Trezeguet - 7 Trezeguet gjør det han skal. Er der ballen faller ned etter corneren, og tar seg et ekstraskudd før han setter den i kassa. Jobber også mye i dag, mye mer enn vi er vant med å se fra vår herlige franskmann.
-----
Camoranesi - 6.5 Kommer inn og tilfører kreativitet, men er fortsatt noe rusten. Jobber godt, selv om fletta var i god behold etter kampen.
Iaquinta - 5.5 Om Camoranesi var rusten, så vet jeg ikke hva jeg skal si om Vincenzo. Dette kommer dog i løpet av et par uker. Nesten scoring etter corner, hadde fortjent å stange den i nettmaskene.
Sissoko - N/A Kommer inn på slutten og gjør det han skal. River i stykker det som er å rive i stykker, og er med på å trygge ledelsen.
Grazie Ale.

Brukeravatar
MomoSissoko
Medlem
Favorittspiller: Sissoko
Fornavn: Morten

Legg inn av MomoSissoko » 11 mar 2010 23:51

Bilde
Juventus 3 - 1 Fulham

Skrevet av Morten Asplin Gauslaa, 11/03/2010
Det var nok en gang tid for Europa League på Olimpico di Torino når Juventus gjestet et bunnsolid Fulham lag som ikke har for vane å slippe inn så mange mål. Men London-laget skulle vise seg å møte sine overmenn på en dag hvor det var de defensive spillerene som skulle stå for målene.

Les hele kamprapporten

Brukeravatar
MomoSissoko
Medlem
Favorittspiller: Sissoko
Fornavn: Morten

Legg inn av MomoSissoko » 11 mar 2010 23:52

Hvis noen lurer på hvorfor jeg krediterer Salihamdzic målet er dette fordi de fleste andre nettsider har gjort det samme. Forundrer meg ikke om Simen er inne å endrer på det, uten at det vil gjøre meg noen verdens ting :D

Brukeravatar
Jon
Capo
Fornavn: Jon

Legg inn av Jon » 12 mar 2010 00:58

UEFA har kreditert Trezeguet :happy:

Brukeravatar
Christer
Capo
Favorittspiller: Nedved, Marchisio
Fornavn: Christer
Sted: Bærum

Legg inn av Christer » 12 mar 2010 09:41

Dette var en veldig bra kamp, og jeg begynner å få veldig sansen for Zac nå. Jeg er også veldig imponert over poulsen som har hevet spillet sitt betydelig fra forrige sesong. :angel:
«As news it's every bit as startling as snow in Siberia or Paul Gascoigne in rehab, but there you have it: Juventus are champions of Italy, for the 27th time.»
Just Fontaine, former French footballer.
Twitter: @CAnthonisen

Brukeravatar
Birindelli
Styremedlem, JCN

Legg inn av Birindelli » 12 mar 2010 18:40

En godt gjennomført kamp i går. Jeg syns det virket som om Fulham hadde i overkant mye respekt for Juventus i første omgang. De spilte med høye skuldre og gjorde veldig mange feil.

Juve fikk dermed mye gratis, og klarte å utnytte dette ved ikke å spille bort ballen ved første anledning (noe de to "førstevalgene" på midten ville gjort). Da fikk man sjanser og spill, noe som resulterte i mål. Om enn et noe "tilfeldig" mål av Zebina.

Legrottaglie og Cannavaro var veldig gode mot Zamora, men jeg syns midtbanen ga for mye rom defensivt. Det ga Fulham noen sjanser, og et bedre lag ville kanskje utnyttet de bedre. Jeg syns Diego og Candreva bevegde seg bra, hadde de vært bedre i pasningsspillet ville man fått flere sjanser. Det siste gjelder også Marchisio, som tross kapteinsbind, ikke gjorde noen stor kamp. Jeg syns ting blir for lite presist med mannen. Han har en herlig innstilling dog. Resten av laget syns jeg klarte seg bra, uten å ta helt av. Zebinas mål var like spesielt som en blomstrende talipotpalme.

La oss glede oss til returmøtet. Jeg frykter at det ikke blir like enkelt i London, men Juve skal klare det!
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli

Låst