Fulham - Juventus (Europa League) 18.03.2010 kl. 19.00

Alle kamptrådene fra sesongen 2009/10.
Anders
Medlem
Favorittspiller: Del Piero

Re: Fulham - Juventus (Europa League) 18.03.2010 kl. 19.00

Legg inn av Anders » 19 mar 2010 01:43

UT: Blanc, Secco, Zac, spessielt de to sist nevnte.

UT: Amauri, Grygera, Cannavaro, Trezeguet, Melo ( kun om vi får mye, han kan jo spille på Brasil) Poulsen, Zebina.

Inn: <3 Moggi <3 etter endt karantene.

Inn: Candreva, Raffinha, Bonucchi, Di Maria, (Kjær), tror ikke vi får han før året etter om Palermo stjeler den plassen.

Brukeravatar
Juve9
Medlem
Favorittspiller: Buffon

Legg inn av Juve9 » 19 mar 2010 07:43

Juventus har nå sluppet inn 7 mål mot Siena og Fulham?!? Bunnen er nådd for den gamle loslitte kjerringa. Nedved, Moggi og Capello må jo vri seg i endeløs fortvilelse over hvor ille det har blitt. Tapt to ganger mot Palermo, tapt for Napoli, Cagliari, Bari, Catania, Milan, Chievo og Roma. Grisebanka i CL av Bayern. Ut av cupen, ut mot Fulham (ære være). Fysj Juve, avgå - alle!

Siterer bare noe jeg fant på facebook av en mann som skriker og snakker som vi alle elsker!

Brukeravatar
Edibaggio
Medlem
Favorittspiller: Baggio
Sted: Fredrikstad

Legg inn av Edibaggio » 19 mar 2010 08:45

Jeg kan ikke tro mine egne øyner hvordan Juventus er blitt til.

Jeg savner 2002, jeg savner 2003.

Da tapte vi ikke mot FULHAM, men mørbanke lag som Real Madrid!
Forza Juve per sempre!

Veddeh
Medlem
Favorittspiller: Chiellini

Legg inn av Veddeh » 19 mar 2010 12:34

UT:1.Fabio Cannavaro 2.Fabio Grosso 3.Jonathan Zebina 4.Zdenek Grygera 5.Paolo De Ceglie 6.Nicola Legrottaglie 7.Hasan Salihamidzic 8.David Trezeguet 9.Amauri 10.Christian Poulsen 11.Mauro German Camoranesi.

Ut ifra presentasjoner så burde ikke noen av disse være i dagens Juventus lineup. Noen av de er out of date for lengst og noen av de holder ikke nivået i det hele tatt.

Juventus kan heller ikke ha Secco eller Blanc i styret. De har bevist gang på gang at de ikke vet hva de driver med.
Jeg har vært juventus fan så lenge jeg kan huske og jeg har aldri sett et mer råttent og flaut lag noensinne.
Jeg kan ikke se noe forbedringer i Juve siden de rykket ned til serie B. Det er vel heller motsatt.. Det har bare gått nedover og nedover og det ser heller ikke ut til at de vil snu\stoppe på noen som helst måte.
Jeg har aldri vært så oppgitt\skuffet over det laget jeg elsker mest i verden. Jeg har heller ikke noe tru på at dette vil forandre seg til neste år med dagens styre og spillere. United slo fulham 3 - 0 og vi taper 4 - 1.
Vi har ingen ting å kjempe om i hverken europa eller i vår egen liga og det er rett og slett fordi at dagens lag ikke er bra nok. Synnes også det er feil og klandre Melo og Diego for dette. Diego er en playmaker og en playmaker fungerer ikke uten pasning altarnativer foran seg. Og offensivt bidrar ikke bekkene til en dritt, de klarer ikke å slå et fint inlegg inn i boksen i løpet av en hel kamp. Når vi slo Real Madrid så var dette en treningskamp og en treningskamp er ikke det samme. Hadde vi møtt dem nå så hadde de rundt pult vårs på godt norsk.

Brukeravatar
BuffonElsker
Offisiell Spåmann!
Fornavn: Sindre
Sted: Nordfjordeid

Legg inn av BuffonElsker » 19 mar 2010 14:51

Det finst so forbanna mange idiotar innpå dette forumet. Eg må berre sei det.

Dykk kan ikkje skylde på Zaccheroni berre fordi dommaren er ein komplett idiot? Det er trass alt utespelerane som skal prestere, ikkje trenaren. Det er dei som ikkje skal få rødt kort. Zaccheroni har gjort mykje bra med Juve. Han klarte å få Juve til å spele glimtvis av gamalt storspel etter Ferrara si møktid.

Vi har eit elendig styre med Blanc og Secco i spissen. Vi har eit elendig medisinsk styre, og vi skal få eit betre treningsannlegg. Skadar er det vi har slitt med. Tru meg, hadde vi fått spelt inn alle spelerane, hatt ein fast formasjon, ein fast første 11'ar som presterar, få skadar - då hadde vi vert blant eit av verdens beste lag.

Men det er ikkje difor vi elsker Juve. Eller vent litt! Det er jo so forbanna mange medgangssupporterar her! Fytti helsikke til det har eksplodert av dei i nyare tid. Det høyrest ut som om dei held med Juve berre fordi dei har vunne mange troféar, og har gode spelerar.

Irritasjonen av brukerane her på forumet dekker irritasjonen på manglande fotballspeling av Juventus. Det er so mykje dumt, idiotisk, og alt det greiene der som er so dumt, at eg gløymer nesten kva som skjer med Juventus. Eg ber dykk, kan ikkje dykk roe litt ned? Eg elsker Juve fordi dei speler knallfotball, det har dei ikkje gjort i dei to siste kampane. Eg drit i resultatet. Det bryr eg meg ikkje om. So lenge vi speler verdas beste fotball bør vi vere fornøgd.
Vinci per noi, magica Juventus!

Brukeravatar
delpiero91
Medlem
Favorittspiller: Del Piero, Quag, Marchisi

Legg inn av delpiero91 » 19 mar 2010 15:00

At folk her inne kritisera Juventus ser eg ingen problem med. Så dårlig som Juve har vert denne sesongen, så er det en ren katastrofe. Vi kan ikkje bare vere fornøgd med å spille bra fotball, for det har vi bare gjort i kanskje 5 kamper denne sesongen. Vi er ute av alle turnerninger og ligger på en 5 plass, klart folk må få lov å kritisere laget og si sine meninger da!.

Anders
Medlem

Legg inn av Anders » 19 mar 2010 15:05

Buffonelsker jeg håper ikke du seriøs? Har holdt med Juventus siden 1994 og jeg spilte det første hel italienske fotball manager :) Men å gi kritikk av spillere har ikke noe med medgangssupportere å gjøre?

Det betyr jo at alle Ultras i Italia som protesterer er det samme?

Brukeravatar
Roberto Baggio
Medlem
Favorittspiller: El Pelado, Il Principino.
Fornavn: Roman
Sted: Stavanger

Legg inn av Roberto Baggio » 19 mar 2010 15:35

BuffonElsker: Å skylde på dommeren er en klassisk reaksjon når vi ikke finner svaret.
*** JuveTherapy ***

Twitter: @rtreindal
YouTube-kanal: https://www.youtube.com/channel/UCxlpx2 ... 99TuZ_wD9g

Brukeravatar
La Vecchia Signora
Medlem
Fornavn: Sindre
Sted: Trondheim

Legg inn av La Vecchia Signora » 19 mar 2010 15:54

I dag var det noen morroklumper i klassen min som koste seg grenseløst over Juventus' dårlige spill. De hadde printet ut en A3-side med artikkelen i VG fra gårsdagens kamp, og limte den på pulten min i storefri. Da jeg kom inn i klasserommet, så jeg en gjeng sitte og fnise litt borti hjørnet. I det jeg løftet vekk stolen, så jeg artikkelen og jeg kan bare si at en av de fikk grisebank. :xx:
"En ekte Juventini forlater aldri sin klubb!"

Brukeravatar
juventuz_fc
Medlem
Favorittspiller: Zidane, Nedved
Fornavn: Chris
Sted: Oslo

Legg inn av juventuz_fc » 19 mar 2010 18:20

Til tross av at folk rundt meg på jobben er anglofile nordmen så har alle spart seg for morsomheter siden de så hvor pissed jeg var. Var og er så pissed fortsatt at jeg lett flyr på noen så hardt at jeg lett blir satt i glattsella!
Jeg skylder på dommeren, elendig spill og dårlig taktik av Zach.

Bare så du vet det. Det er når det går bra at man får mest supportere. At vi får inn medgangsuportere gjør ikke meg noe. Så lenge de til slutt faller helt for laget og støtter opp til tross for dårlige tider.
Men bare så alle vet det. Juventus er stort, juventus har histore og vil ta oss opp og kreve tilbake hva som er vårt. Og det er alle troffer som vi kan ta. Vi vil få den 3 stjernen på brystet vårt. Og når den tiden kommer. Skal jeg fortsatt elske laget like mye som jeg gjør nå og gå rundt stolt å vise frem den tredje stjernen.
Platini once said: Wearing The Juventus shirt makes me feel like a Knight in shining armor, only Turins greats can wear this great armor.

Brukeravatar
Bianconeri
Capo
Fornavn: Håvard
Sted: Mysen

Legg inn av Bianconeri » 19 mar 2010 18:22

Syns ikke det er rart at det er mye oppgitte folk her inne for tiden, man kan
ikke være bekjente at det spillet juve viser for tiden.

Blir for dumt å kritisere folk for å være medgangs suportere pga krass kritikk av laget.
Syns folk på dette forumet egentlig oppfører seg fantastisk bra i forhold
til mange andre forumer.
«Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så». Bill Shankly

K-A
Redaktør
Favorittspiller: Del Piero & Marchisio

Legg inn av K-A » 19 mar 2010 19:03

Hvor har egentlig Juve tatt turen? Latterlig.

Juve1897
Medlem
Fornavn: Kjetil
Sted: Kristiansand S

Legg inn av Juve1897 » 19 mar 2010 19:59

Skjønner ikke hvorfor folk vil ha ut Poulsen. Hva har han gjort galt? For meg er han et av få lyspunkt som bør få bli værende.

Ut med hele ledelsen, trenerapparatet og det medisinske apparatet først. Inn med en mer synlig Agnelli familie som ansetter en italiensk topptrener.

Så ut med daukjøttet Manninger, Chimenti, Grygera, Zebina, Grosso, Melo, Amauri og Paolucci.

Cannavaro, Legrottaglie, Salihamidzic, Camoranesi og Trezeguet er hedersmenn, og får trekke seg tilbake i kulissene noen sesonger for å veilede de nye som kommer til. Hvem det er gidder jeg ikke ha noen formening om ennå.

Buffon, De Ceglie, Chiellini, Candreva, Marchisio, Sissoko, Poulsen, Giovinco, Diego og Iaquinta blir da de vi står igjen med. De Ceglie har jeg registrert at ikke har så høy stjerne hos mange av dere, men jeg liker ham og holder ham derfor med under tvil. Litt tvilende til Sissoko, Giovinco og Diego også, men man kan jo ikke bytte ut alt og alle på en og samme gang.

Og nei, har ikke glemt Del Piero, men han skal få gjøre akkurat som han vil. Håper bare han legger opp på rette tidspunkt, selv om det blir fryktelig vemodig. Alt har sin slutt, men han kan rett og slett ikke takke av på denne fadesen av et tidspunkt som vi er inne i nå.
Fino alla fine! Forza Juventus!

K-A
Redaktør
Favorittspiller: Del Piero & Marchisio

Legg inn av K-A » 19 mar 2010 20:34

Brukeravatar
Birindelli
Styremedlem, JCN

Legg inn av Birindelli » 20 mar 2010 18:28

Reisebrev fra London.

Jeg tok turen over til Englands hovedstad London tirsdag den 16. mars. Ikke bare for å kanskje se Fulham mot Juventus, men med den kampen i tankene.

Billetter ble forsøkt kjøpt på forhånd gjennom offisielle kanaler både i England og i Italia, men ingen hadde noen billetter å oppdrive. Dermed dro man billettløs og håpte så smått at de hyggelige menneskene utenfor Craven Cottage skulle ha noe å tilby til en overkommelig pris. Stadion ligger for øvrig flott til langs the Thames i et parkområde der man kan lufte både seg selv og eventuelle hunder.

Tirsdag ble det besøk i Brick Lane og det som viste seg å være en restaurant som serverte fantastiske retter fra Bangladesh. De minnet mistenkelig om indiske retter, og var omtrent like godt. Reisefølget fikk opplyst at Bangladesh ble uavhengig fra Pakistan i 1971. 16. desember 1971. Før den tid var det snakk om øst- og vest-Pakistan, etter det Pakistan og Bangladesh. Flott det. Cobra er et bra øl.

Onsdag ble det besøk i Brick Lane. Denne gang indisk. Rett over gaten fra Banglabutikken. Denne røde kyllingen de serverer, og som jeg ikke vet navnet på akkurat nå, er fantastisk! Og jeg er ikke verdens største tilhenger av kyllinger (derav hetsen mot Melo blant annet). Tidligere på dagen hadde man tuslet rundt i denne fantastiske byen. Gratis kaffe fikk man tydeligvis på Starbucks og tilnærmet gratis sko og klær fant man over alt. Billig pund må vite. Cobra øl i Brick Lane, Guiness på Pride of Paddington senere. St. Patrick's Day. Grønt i London. Rundt 15° C. Sommer kaller vi det i Bergen. Vinter i London. Boblejakke.

Endelig torsdag. Ikke indisk i en sådan stund. Etter en kjapp titt på undergrunnskartet fant man ut at Putney Bridge er det nærmeste stoppet. Man kom seg dit. Fire timer til kamp og det første tilbudet om billett kom på bordet. £100. Nei. Spaserturen til stadion tar omtrent ti minutter. Hunder slåss, folk jogger og legger så vidt merke til Juventusdrakten fra 2006. Utenfor hytta er det mer alvor. Mange, veldig mange, vakter er klare. De får vester i skarpe farger. Oransj og lysegrønt. Det gir respekt. Tre gamle italienere vinker meg over. De er fra Milano og tror jeg er italiener. Vi snakker ikke sammen på italiensk, selv om de prøver. De lurer på om jeg vil ha billett, £80. Jeg ler rått og skriker nei. På engelsk. Inni meg. I stedet snakker vi litt om hvor dårlig denne sesongen er. Forza Juve! Neste svartebørshai. To engelskmenn denne gangen. De forteller at den gamle italieneren er tvilsom. De ser tvilsomme ut. Snakker om gode plasser, ber meg lukke hettegenseren. Midt på langsiden. £150. Jeg ler. Faktisk. Ikke bare inni meg. De skjønner tegninga og sier £120. Jeg går. Faktisk.

Litt motløs går turen forbi stadion. Jeg tenker. Kommuniserer de foreløpige opplevelsene til reisefølget. De er ikke imponerte. Ikke jeg heller. Går tilbake til stadion, langs sjøen, det er ganske fint her. Treffer en kanadier som kan italiensk, to tyrkere som ikke kan italiensk eller engelsk. I billettluka sier de alt er utsolgt. De to engelskmennene er tilbake. Eller, de gikk vel aldri, det var det jeg som gjorde. Jeg er tilbake. De snakker om £100 og gir meg telefonnummeret sitt. Jeg sier nei, litt bryskt. Da sier de £90. Jeg fortsetter forbi de. Kanadieren og jeg kommer i snakk med noen italienere. De har billetter blant Juventustilhengerne. €70. Kanadieren slår til. Jeg går. Tenker jeg må tenke på det. Snakke med reisefølget. Dra tilbake til stadion når det nærmer seg. Jeg har jo nummeret til den tvilsomme engelskmannen. Treffer den ene av dem igjen på undergrunnsstasjonen. Han er på vei ut, jeg på vei inn. Han sier £80. Jeg har god tro på billige billetter.

Tilbake i urbane omgivelser. Victoria Station. Et medlem av reisefølget skal hjem. Jente. Middag. I dag er det pasta. Sterkt, med tomatsaus og en slags pølse. Veldig godt. Veldig fin måte å rive parmesanen på. Den tjukke dama på restauranten kan sine saker. Klokka er over fem. Halv seks. Toget til Gatwick går. Reisefølget bestemmer seg for å se kampen på pub i stedet. Jeg sier greit. Gidder ikke bruke £80 for å se Juve mot Fulham, det gjør ikke jeg heller. I ettertid virker det som et fornuftig valg.

Puben var et flott sted. Klokka er fem på seks. Kronenbourg i dag. 1664. Hvor mange ble det til slutt? Vet ikke, men jeg leste at Liverpool vant. I avisen. På flyplassen. Dagen etter.

Kjøpte sko på fredag. Svarte. Nike. Fikk skryt av mannen i Nikebutikken for mine sko. Hvite. Nike. Spiste lasagne og panini. Drakk smoothie og Coca Cola. Satt lenge på Häagen-Dazs restauranten. Spiste is. Veldig god is. Så lesber på Leicester Square. Mange. Og skitne spanske ungdomsskoleelever. DUSJ!

Flyet nødlandet ikke på Sola.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli

Brukeravatar
Sprezzatura
Medlem

Legg inn av Sprezzatura » 21 mar 2010 02:47

har/hadde betalt 80 pund for å se kampen. Men Trez er jo en legende skjønner ikke att en juve supporter kan si att han må ut.

Brukeravatar
Sprezzatura
Medlem

Legg inn av Sprezzatura » 21 mar 2010 02:51

Giovanni Agnelli skrev:Skjønner ikke hvorfor folk vil ha ut Poulsen. Hva har han gjort galt? For meg er han et av få lyspunkt som bør få bli værende.

Ut med hele ledelsen, trenerapparatet og det medisinske apparatet først. Inn med en mer synlig Agnelli familie som ansetter en italiensk topptrener.

Så ut med daukjøttet Manninger, Chimenti, Grygera, Zebina, Grosso, Melo, Amauri og Paolucci.

Cannavaro, Legrottaglie, Salihamidzic, Camoranesi og Trezeguet er hedersmenn, og får trekke seg tilbake i kulissene noen sesonger for å veilede de nye som kommer til. Hvem det er gidder jeg ikke ha noen formening om ennå.

Buffon, De Ceglie, Chiellini, Candreva, Marchisio, Sissoko, Poulsen, Giovinco, Diego og Iaquinta blir da de vi står igjen med. De Ceglie har jeg registrert at ikke har så høy stjerne hos mange av dere, men jeg liker ham og holder ham derfor med under tvil. Litt tvilende til Sissoko, Giovinco og Diego også, men man kan jo ikke bytte ut alt og alle på en og samme gang.

Og nei, har ikke glemt Del Piero, men han skal få gjøre akkurat som han vil. Håper bare han legger opp på rette tidspunkt, selv om det blir fryktelig vemodig. Alt har sin slutt, men han kan rett og slett ikke takke av på denne fadesen av et tidspunkt som vi er inne i nå.
Enig i alt men Cannavaro er ikke en så stor favoritt hos meg, gjerne ut med han fort og heller et par bari stoppere inn. Poulsen har overbevist men han tjener jo en formue på å varme benk.

Brukeravatar
EdgarDavids
Konkurranseansvarlig
Favorittspiller: Edgar Davids
Fornavn: Marius
Sted: Gjøvik

Legg inn av EdgarDavids » 21 mar 2010 16:35

Skjønner ikke hvorfor så mange er skeptiske til Cannavaro, de kampene han har spilt i år har vel han spilt bra? Det er da ihvertfall ikke på grunn av Cannavaro at vi har gjort det så dårlig i år. Vi må huske at han ble hentet gratis og spillere som f.eks Melo ble hentet inn for flerfoldige millioner, og vi kan jo se hvem som var verdt prisen?

Cannavaro er en stor spiller som blør for drakta, greit han begynner å dra på åra. Men mener absolutt ikke at det var en bommert å hente han før denne sesongen, og jeg håper også at han fortsetter til neste år, og etter det fortsetter i Juventus som trener.
Infine, il trofeo è tornato a cui appartiene. Forza Juve ★★★

Brukeravatar
Sanden
Medlem
Fornavn: Øyvind
Sted: Bergen

Legg inn av Sanden » 21 mar 2010 17:13

Han har for all del spilt et par gode kamper så langt i sesongen, men han viser ofte at han begynner å dra på årene. Fabio er 36 år nå, og fyller 37 i september. Hvis han spiller neste sesong også, vil prestasjonene hans dale sakte men sikkert nedover. Da er det vel bedre å gi plassen til en yngre spiller man kan satse på?
The more you sweat in practice, the less you bleed in battle.

Brukeravatar
EdgarDavids
Konkurranseansvarlig
Favorittspiller: Edgar Davids
Fornavn: Marius
Sted: Gjøvik

Legg inn av EdgarDavids » 21 mar 2010 18:37

For all del Cannavaro begynner å bli en gammel mann, men det har jeg ei heller aldri nektet for. Det jeg vil få fram er at han har vært god for Juventus i år, og han er ikke en dårlig spiller, som mange innpå forumet her mener. Men selvfølgelig, han fyller 37 i september og JA, det er på tide med yngre krefter.
Infine, il trofeo è tornato a cui appartiene. Forza Juve ★★★

Låst