Juventus - Atalanta (Serie A) 28.03.2010 kl. 15.00

Alle kamptrådene fra sesongen 2009/10.
Låst
Brukeravatar
La Furia Ceca
Medlem
Favorittspiller: Nedved
Fornavn: Erlend
Sted: O.S.L.O
Kontakt:

Re: Juventus - Atalanta (Serie A) 28.03.2010 kl. 15.00

Legg inn av La Furia Ceca » 29 mar 2010 00:20

Juventuz_fc - enten er det noe jeg ikke har fått med meg, og det er mye mulig, men jeg skriver ganske tydelig at andre lags supportere er mye verre enn våre lokale, og om noen av våre spiller har blitt SLÅTT er jeg SELVFØLGELIG KATEGORISK negativ til akkurat det, uten tvil.

MEN jeg skriver også tidlilgere at jeg ikke alltid er sikker på at våre ultras metoder er korrekt, men at jeg forstår at de må gjøre noe, og jeg ville heller sett egg og flasker ETTER kampen, ikke FØR.

De har gjentatte ganger sagt sitt mot ledelsen, og ALLE er nok enige om at hovedproblemet ligger der. Samtidig så er det laget som er utpå banen som må gjøre jobben, og på papiret skulle vi aldri vært i den situasjonen vi er. Jeg er også Lyn-supporter, og har kjent vanskjøtsel av egen klubb på kroppen til gangs - men det er de såkalte "11 leoni" som må gjøre jobben der og da, og det er ikke gjort.

Skader, Blanc og Secco, alt har bidratt til å ødelegge 2009/10 for oss alle, men gutta må ta noe av skylden, og sånn gikk det nå. Tror spillerne forstår, og jeg tror du skjønner hva jeg mener også.

Jeg vil ikke på vilkår se noen av våre spillere SLÅTT, er du gal? Jeg sier at egg og flasker på en buss ikke er døden.

Han skal ikke til City eller United han da...
PS: Hvor nøgd var du med Buffon på sidelinja i dag a? Magisk. Helt rått når han gikk av VIPén i mobilen og sikkert sa " nå er det nok, slepp meg ned på banen".
Sist redigert av La Furia Ceca den 29 mar 2010 00:26, redigert 1 gang totalt.
Noi Siamo Come La Nostra Fede.... Immortali..
Twitter: @EYtreeide

Brukeravatar
La Furia Ceca
Medlem
Favorittspiller: Nedved
Fornavn: Erlend
Sted: O.S.L.O
Kontakt:

Legg inn av La Furia Ceca » 29 mar 2010 00:25

Og nå ser jeg hva reaksjonen din dreier seg om, at Zebina fikk seg en slap! Er udelt enig med deg, og kompisen din Alessandro Del Piero, I condamn the behavior! Tilfeldig at jeg skrev dritt om Zebina i første innlegg, liker ikke fyren, men ønsker ikke at noen slår.

Venner? :D
Noi Siamo Come La Nostra Fede.... Immortali..
Twitter: @EYtreeide

Brukeravatar
Roberto Baggio
Medlem
Favorittspiller: El Pelado, Il Principino.
Fornavn: Roman
Sted: Stavanger

Legg inn av Roberto Baggio » 29 mar 2010 10:46

This explains everything:
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/a5edRplZEbM&re ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/a5edRplZEbM&re ... edded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

Dere ser selv hvem som løper raskest i bussen, det er selvsagt Secco! Mens spillere tar dette som menn, og gjemmer seg ikke i skam. Secco løper fordi han har insett at han har gjort noe feil og prøver å slippe unna.

Det er heelt ok og er totalt forståelig hvorfor Juve supportere reagerer sånn. At Zebina får gjennomgå mest trenger ikke å bety annet enn dårlig sikkerhet rundt Juve-bussen: en dimling kom seg gjennom. Thats it.
*** JuveTherapy ***

Twitter: @rtreindal
YouTube-kanal: https://www.youtube.com/channel/UCxlpx2 ... 99TuZ_wD9g

Brukeravatar
MomoSissoko
Medlem
Favorittspiller: Sissoko
Fornavn: Morten
Sted: Bergen

Legg inn av MomoSissoko » 29 mar 2010 11:08

Zebina må ha tatt bilder der med en sånn reaksjon. Helt ulik den Zebina vi kjenner :!:

giovinco20
Medlem
Favorittspiller: Del Piero
Sted: Bergen/Ålesund

Legg inn av giovinco20 » 30 mar 2010 07:48

Jeg har vært utenlands i helgen og har ikke fått sett kampen. Ikke tilfeldigvis noen som har tatt den opp eller vet om mulighet jeg kan få sett den???

Låst