Udinese - Juventus (Serie A) 03.04.2010 kl. 21.00

Alle kamptrådene fra sesongen 2009/10.
Låst
Brukeravatar
Birindelli
Styremedlem, JCN
Favorittspiller: Del Piero

Legg inn av Birindelli » 05 apr 2010 17:12

Diego er en flopp.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli

Brukeravatar
Weltzin
Medlem
Favorittspiller: Del Piero og Camoranesi
Sted: Bergen

Re:

Legg inn av Weltzin » 05 apr 2010 21:09

Kampen fikk jeg ikke sett, kanskje like greit. Heldigvis ikke så alt for mange kamper å lide seg igjennom nå.

Snublet over denne på internorge:
Vi samles her i dag for å ta et siste farvel med en god venn. Juventus gikk bort etter lang tids sykdom 3. april 2010 da Antonio di Natale trakk ut ledningen til respiratoren. Den gamle damens kropp hadde over flere måneder slitt med alvorlige tilfeller av Seccovitis og betennelse i forsvarsleddet. Sjefskirurg Bettega kunne intet gjøre, viruset lot seg ikke fjerne.

Etter å ha falt ned fra øverste etasje i 2006 begynte alt å gå nedover. Store penger ble brukt på brasilianske medisiner, men disse hadde ingen effekt. I ren desperasjon fikk hun store innsprøytninger av Zaccheronium og 3-4-2-1. Da det endelig gikk opp for de inkompetente legene at kuren het Giovinco og hele tiden hadde vært tilgjengelig var det for sent.

Av jord er du kommet. Til jord skal du bli. Og av jord skal du igjen oppstå.
Ikke så dårlig sagt igrunn
Juve9 skrev:Finnes det et tristere lag en Juventus for tiden? Newcastle og hvem fler?
Leeds, anyone?
Newcastle er lite trist.

Brukeravatar
Roberto Baggio
Medlem
Favorittspiller: El Pelado, Il Principino.
Fornavn: Roman
Sted: Stavanger

Legg inn av Roberto Baggio » 05 apr 2010 21:20

Noen som fikk lyst på Christian Bolanos iført Juve drakt?
*** JuveTherapy ***

Twitter: @rtreindal
YouTube-kanal: https://www.youtube.com/channel/UCxlpx2 ... 99TuZ_wD9g

Brukeravatar
MomoSissoko
Medlem
Favorittspiller: Sissoko
Fornavn: Morten

Legg inn av MomoSissoko » 05 apr 2010 21:25

Nej.

Brukeravatar
juventuz_fc
Medlem
Favorittspiller: Zidane, Nedved
Fornavn: Chris
Sted: Oslo

Legg inn av juventuz_fc » 05 apr 2010 21:27

Hvem er det?? Er det fra norsk fotball? Jeg får ikke med meg noe som helst fra norsk fotball da jeg anser det som søppel. Får mer underholdning av å se på en bedrift fotball kamp.
Platini once said: Wearing The Juventus shirt makes me feel like a Knight in shining armor, only Turins greats can wear this great armor.

Brukeravatar
MomoSissoko
Medlem

Legg inn av MomoSissoko » 05 apr 2010 21:30

Norsk fotball er søppel, helt enig. Men faktisk i dag så jeg en kamp fra en norsk gressbane som var veldig morsom. Det var kampen mellom Start og Vålerenga som ba på mange mål, dårlig forsvarsspill og mye flaks.

Brukeravatar
juventuz_fc
Medlem
Favorittspiller: Zidane, Nedved
Fornavn: Chris
Sted: Oslo

Legg inn av juventuz_fc » 05 apr 2010 21:45

SKal ikke direkte rake ned på det liksom. Er ikke noe god selv. Men jeg klarer ikke mølje fotball, hvis du skjønner hva jeg mener? Eneste jeg gidder å se er Vålerenga. Dette fordi jeg får vip billetter til kampen Og kjenner og har venner som kjenner noen av spillerne. Men å se det på tv klarer jeg ikke. Enten så sovner jeg ellers blir jeg irritert på hvor dårlig de er. Minner litt om Juve nå nesten egentlig.
Platini once said: Wearing The Juventus shirt makes me feel like a Knight in shining armor, only Turins greats can wear this great armor.

Brukeravatar
MomoSissoko
Medlem

Legg inn av MomoSissoko » 05 apr 2010 21:56

Fint at norsk media tror Tippeligaen er verdens beste inntil juli nærmer seg og lag etter lag taper mot Mlada Boleslav, Puynik osv. i europacupene. :huh:

Låst