Juventus Live: Reise, opphold og billetter

Billetter, medlemsskap og informasjon.
Brukeravatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN
Favorittspiller: Camo, Conte, Licht
Fornavn: Thomas
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Juventus Live: Reise, opphold og billetter

Legg inn av Antonio Conte » 08 okt 2016 19:40

Vi fikk alle billettene vi forespurte om forrige sesong. På generell basis er det rimelig sikkert at du får billetter. Som Kim påpeker er det bare ved to anledninger at vi ikke har fått samtlige billetter vi har forespurt om.
GRANDE JUVE! ★★★

Brukeravatar
Claudio Marchisio
Medlem
Favorittspiller: Marchisio og Bonucci

Legg inn av Claudio Marchisio » 08 okt 2016 21:43

Jeg fikk ikke til Olympiakos for to år siden, da supporterklubben visst nok ble nedprioritert grunnet for få billetter (kun den ene).
Grazie Ale.

Brukeravatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN
Kontakt:

Legg inn av Antonio Conte » 09 okt 2016 13:30

Kjedelig å høre. Søkte i epost-arkivet mitt og fant ingenting på Olympiakos. Vil tippe Omar styrte med billetter på det tidspunktet. Fra tid til annen er vi også uheldige, men sammenlignet med supporterklubber som de engelske kommer vi usedvanlig godt ut av det.
GRANDE JUVE! ★★★

Brukeravatar
ForzaJuve
Medlem
Favorittspiller: Pirlo
Fornavn: Kjetil
Sted: Stavanger

Legg inn av ForzaJuve » 10 okt 2016 19:22

Takk for svar. Da blir det tur :)

Brukeravatar
ForzaJuve
Medlem

Legg inn av ForzaJuve » 10 okt 2016 20:50

Antonio Conte skrev:Vi fikk alle billettene vi forespurte om forrige sesong. På generell basis er det rimelig sikkert at du får billetter. Som Kim påpeker er det bare ved to anledninger at vi ikke har fått samtlige billetter vi har forespurt om.
Jeg vil gjerne ha 2 billetter til Juventus vs Roma 17 desember 20.45.
Navn og passnummer som dere/du trenger? Hvordan ordner vi betaling?

Brukeravatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN
Kontakt:

Legg inn av Antonio Conte » 11 okt 2016 08:48

Det står en beskrivelse av hva vi trenger i billett-trådene vi legger ut. Vi trenger en forespørsel på ønsket kamp, fullt navn, ønsket seksjon og kontaktinfo i tilfelle vi skulle trenge å avklare noe underveis. Dette sender du oss på epost. Du finner en mal for dette i billett-trådene.

Vi videreformidler forespørslene til Juventus og får tildelt billetter ca. et par uker før kampen. Vi sender da en epost hvor du blir bedt om å bekrefte at du fortsatt ønsker billettene. Denne eposten inneholder informasjon rundt betaling. Vi bekrefter til slutt billettene, får de oversendt fra Juventus og videresender disse til dere på epost. Prosessen er i det hele tatt svært enkel, men vi har en plan om å lage en liten informasjonsside for dette med tiden.

Alt tar tid, men målet er på sikt å håndtere billettforespørsler gjennom forsiden. Det er kanskje en 15-20 timers jobb, men heller ikke det som står øverst på blokka om dagen. Da vil man kunne sende inn forespørsler i god tid, få et kø-nummer (forespørsel 3 av 5) og se status på tildelelse rett i applikasjonen.
GRANDE JUVE! ★★★

Sokki
Medlem
Favorittspiller: Del Piero, Pogba
Fornavn: Sokki

Legg inn av Sokki » 09 nov 2016 13:22

Hei folkens. Jeg og en venn reiser til Torino for å se på Juve mot Roma i desember. Reiser 15 desember, tilbake 18 desember. Vi er fremme i Torino cirka klokken 17 på torsdag, så vi har altså torsdag kveld, hele fredag og lørdag og reiser hjem søndag. Blir første gang vi er i Italia og i tillegg til at dette blir første Juve kamp ( :D :D ) vil vi oppleve mest mulig. Flere av dere har tatt turen flere ganger og begynner å få god rutine ( :P ) på disse reisene så ønsker litt tips og tilbakemeldinger på hva vi bør fylle dagene med.

Tenker at torsdagskvelden går på å utforske byen, se Juventus Stadium og ellers valse litt rundt i Torino. Hvordan er utelivet i Torino? Tenker ellers at vi kanskje tar turen til Milano på fredag da hele denne dagen er ledig og ønsker å bruke denne på noe spennende. Er dette noe dere vil anbefale? Eller er det andre ting/severdigheter som vi heller bør bruke tiden på å utforske? Har lest mye gjennom denne reisetråden og skjønner at en togtur til Milano tar rundt 2 timer. Tenker liksom at Milano som storby kanskje har mye mer å by på?

Lørdagen vil da selvfølgelig brukes i Torino på å lade opp til kampen. Hvordan er mulighetene for å få en omvisning i Juventus museet?

Takk på forhånd og gleder meg til å lese tilbakemeldingene fra dere, håper på så mange som mulig! :)

K-A
Redaktør
Favorittspiller: Del Piero & Marchisio

Legg inn av K-A » 11 nov 2016 18:33

Hei! Jeg tror det er litt optimistisk å rekke over alt du beskriver i Torino torsdag kveld, spesielt siden stadion ligger et stykke fra bykjernen. Jeg vil heller anbefale deg å ta sentrum torsdagen, Milano som du selv ønsker fredagen, og kombinere sentrum med en tidlig tur til stadion før kamp. Der er det mulig å dra på museet (bestill billett gjennom listicket.it på forhånd) og et (ikke så veldig spennende) kjøpesenter. Gjennom museet kan du også kjøpe Stadion Tour som en pakkeløsning (listicket selger begge deler, tror jeg).

Spør om noe er uklart, så kan nok noen utdype ytterligere. Bra valg av kamp :)

Brukeravatar
Fierezza
Styremedlem, JCN
Favorittspiller: Buffon
Fornavn: Andreas

Legg inn av Fierezza » 29 nov 2016 15:08

Sent svar, men gode tips kommer vel aldri for sent. Jeg regner med du også har fått med at billettene nå er lagt ut? (viewtopic.php?f=71&t=2682)

Som KA påpeker ville jeg fokusert på byen på torsdag, da det er et stykke ut til stadion og svært lite som skjer der når det ikke er kampdag (også for sent til å få stadium- eller museum-tours). Kan også anbefale et besøk på Ristorante da Angelino for en god middag en av dagene. Dette stedet er fullt av Juventus-effekter fra gamle dager og var Juventus' stamrestaruant på 90-tallet. Trattoria Fratelli Bravo er visstnok også en bra restaurant, som laget bruker en del nå (for eksempel muligens etter kamp).

Utelivet i Torino er ok, men klart mest interessant på sommeren dessverre. Litt avhengig av hva dere er interessert i er det mange utesteder langs elven like ved Piazza Vittorio Veneto (her har det akkurat vært flom, så usikkert om disse er åpne nå), ellers er andre ok utesteder spredd litt rundt omkring (XO, Rotonda, Lapsus er stedene jeg har vært mest på, her er det en del utvekslingsstudenter og slikt ofte). Er dere mer interessert i mer pub-stemning er det noen ok steder langs Corso Vittorio Emmanuele II (min favoritt er Murphy's, bra for fotball og burger). Det hender det er litt liv på disse utover kvelden/natta også, men det varierer litt. Også bør jeg nevne at de fleste av disse observasjonene er basert på mine erfaringer 2011/2012, så det kan godt hende halvparten av de stedene jeg nevner har gått konkurs i mellomtiden :)

Ellers er det noen andre interessante ting som burde vurderes når man er i Torino:
- Fiatmuseet (Museo Nazionale dell'Automobile) sør for byen er interessant med mange spennende biler fra Fiat-familien (Ferrari, Alfa, etc.)
- Om været er fint kan en tur til Superga anbefales. Dette er en liten kolle rett utenfor byen, der man får bra utsikt over hele Torino. Fotballmessig er det også her Grande Torino-lagets fly styrtet i deres storhetstid
- Bykjernen er ganske liten i Torino, så en litt vandring innimellom Porta Nuova, Porta Susa, Porta Palazzo, Palazzo Reale og Piazza Vittorio vill avdekke flere fine områder og plasser

Håper dette er til hjelp! :)
Juventus per sempre sarà!

Sokki
Medlem

Legg inn av Sokki » 30 nov 2016 13:52

Tusen takk for flotte svar var mye flotte tips jeg kommer til å ha med meg! :)

Brukeravatar
ForzaJuve
Medlem

Legg inn av ForzaJuve » 30 nov 2016 18:20

Er det et pub område eller lignende rundt stadion ? Hvor lenge før en kamp begynner kan man gå inn ? Sist gang jeg var kunne mann kjøpe øl på stadion ). Er det fremdeles slik? Takker for svar.

Brukeravatar
Fierezza
Styremedlem, JCN

Legg inn av Fierezza » 30 nov 2016 19:05

Ikke noe pub-område, rundt stadion nei, dette dekkes bedre i sentrum. Før åpnet stadion 2 timer før kamp, vet ikke om det er sånn enda, men regner med det. Øl er fortsatt lov! :)

Sokki
Medlem

Legg inn av Sokki » 30 nov 2016 19:59

Er det noe å finne på rundt stadionområdet da? Hvor lenge før matchen bør man nærme seg stadion for å ha god tid? :)

DrammenJuve
Medlem
Fornavn: Håvard

Legg inn av DrammenJuve » 04 des 2016 11:15

Det er jo flere puber på kjøpesenteret på stadion, da.

Delpi90
Medlem
Favorittspiller: Bonucci
Fornavn: Thor

Legg inn av Delpi90 » 13 des 2016 22:43

Hallo folkens! Jeg og en kamerat skal på jomfrutur til Torino. Planen var å se Juve- Inter, men det ser ut til at billettprisene setter en stopper for det. Vi har derfor siktet oss inn på Juve - Empoli og Inter - Roma. Derfor lurer jeg på et par ting som jeg håpet dere kunne hjulpet meg med :)
1. Hvor er det beste stedet for å finne billetter til Juvekampen? Og når blir de lagt ut?
2. Har dere noen anbefalinger på hva vi MÅ få med oss av severdigheter og Juve-relaterte ting
3. Hva er sjansen for at disse to kampene lander på Lørdag og Søndag slik at vi får med oss begge matchene? Noen sjanse for at dette blir klart før uka før kampene?
4. Vi satser på å dra hjem mandag, er vel ingen sjanse for at noen av matchene blir mandagskamp? Juve er førstepri, Inter - Roma får vi ta som bonus om vi får billetter.

Tusen takk for svar og kom gjerne med masse tips til ting p gjøre. Vi går for en skikkelig fotballtur og vil prøve å få med oss så mye som mulig :D

Brukeravatar
Fierezza
Styremedlem, JCN

Legg inn av Fierezza » 16 des 2016 20:36

Supporterklubben får tildelt noen billetter til hver kamp, avhengig av etterspørselen. På en kamp mot et såpass lite lag som Empoli vil jeg tro det er ganske sikkert at vi får de billettene vi vil ha, så da vil jeg si den beste måten er at dere blir medlem i supporterklubben og søker gjennom oss. Da får dere billettene til "innkjøpspris" direkte fra Juventus.

Juventus spiller Champions League onsdagen før denne helga, så kampen kommer garantert ikke på lørdag. Dessverre for dere er det nok ikke utelukket at kampen til slutt legges på mandag, da det italienske fotballforbundet generelt legger veldig mye til rette for lag som spiller i Europa, så jeg ville vurdert å dra hjem tirsdag om dere har mulighet. Endelig tid og dato blir nok neppe bestemt før rundt 2-4 uker før kamp.

For tips om Torino vill jeg sett 4-5 poster lenger opp. God tur! :)

Aragorn
Medlem

Legg inn av Aragorn » 16 jan 2017 21:47

Hei,

Vi er to stk som vurderer å stikke ned å sjå Juve-Empoli den 26. februar. Lurer på om det er mulig å få tak i billetter på stadion? Vi er ikkje medlem av nokon supporterklubb.

davids26
Medlem
Favorittspiller: Davids DelPiero Marchisio

Legg inn av davids26 » 17 jan 2017 09:44

Hei,

Vi er to stk som tenker å dra å se Juve-milan 12.03/2017. Ser også at Juve møter Porto hjemme 14.03.2017. Vil den Milan kampen bli utsatt? Er det fremdeles mulig meldes i supporteklubben for i år?

Brukeravatar
veglia19
Medlem
Favorittspiller: Chiellini
Fornavn: Vegard
Sted: Bergen

Legg inn av veglia19 » 17 jan 2017 13:56

FIGC bruker å være ganske grei med italienske lag i CL, så jeg tipper kampen mot Milan blir flyttet til 10.03.2017. Angående å melde seg inn i supporterklubben så er vel det for seint for denne sesongen tror jeg.
My dream is: to raise the World Championship, someday, somehow, wearing the Italian National Football Team shirt, and to win the Champions League playing in Juventus F.C. - Giorgio Chiellini

K-A
Redaktør
Favorittspiller: Del Piero & Marchisio

Legg inn av K-A » 17 jan 2017 17:54

Det er fremdeles mulig å melde seg inn i supporterklubben (jeg meldte inn en med samme formål som deg i helgen). Milan-kampen blir trolig flyttet til fredag kveld slik det er foreslått over. Dette er allerede gjort med kampen før Juventus skal møte Porto borte (som går på en onsdag).

Svar