Juventus Live: Reise, opphold og billetter

Billetter, medlemsskap og informasjon.
davids26
Medlem
Favorittspiller: Davids DelPiero Marchisio

Re: Juventus Live: Reise, opphold og billetter

Legg inn av davids26 » 18 jan 2017 08:59

Ok. Er det noe mulighet å bestille biletter til Juve-Milan her?

Brukeravatar
Birindelli
Styremedlem, JCN
Favorittspiller: Del Piero

Legg inn av Birindelli » 18 jan 2017 10:28

Det var i alle fall mulig å bestille til Juventus-Lazio :D
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli

Tlie
Medlem
Fornavn: Thomas

Legg inn av Tlie » 03 feb 2017 19:37

Linken til billettinfo og bestilling funker ikke (for meg iallefall). Er det noen annen måte å komme inn her/bestille billetter? :)

K-A
Redaktør
Favorittspiller: Del Piero & Marchisio

Legg inn av K-A » 03 feb 2017 23:47

Hei! I dette forumet legges kamper ut etterhvert som det er mulig å forespørre om billetter (viewforum.php?f=71).

Dette skal være de kampene som også er synlige her (Juventus.com - tickets), med forbehold om at forumet er oppdatert av billettansvarlig. Informasjon om billettbestilling og priser for ulike seksjoner finnes også i forumet linket til over, i trådene for de respektive kampene.

Brukeravatar
lie83
Discepolato Lippi
Favorittspiller: Lippi, Tevez, Pirlo

Legg inn av lie83 » 18 apr 2017 20:45

Kampen Juventus- Torino 06. 05. 2017, vil billetter til denne kampen være tilgjengelig gjennom forumet?

Noen som vet?
“You should not sell champions when you have them at your disposal!”

Il Grande Mister, Marcello Romeo Lippi

Brukeravatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN
Favorittspiller: Camo, Conte, Licht
Fornavn: Thomas
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Antonio Conte » 19 apr 2017 11:23

Ja. Du kan nå se tråden her.
GRANDE JUVE! ★★★

K-A
Redaktør

Legg inn av K-A » 18 aug 2017 22:30

Innmelding til supporterklubben for sesongen 2017/18 er som dere gjerne har sett åpnet. I år tilbys det også et eget premium medlemskap som inneholder en sammensatt "Juventus Norge"-supporterpakke. Dette fordi det har vært problematisk å motta medlemspakker fra Juventus Club Doc.

Dersom det er spørsmål vedrørende innmelding eller lignende, kan disse stilles her! God sesong :)

Fiat1976
Medlem
Favorittspiller: Nedved, Dybala

Legg inn av Fiat1976 » 24 jan 2018 09:37

Jeg ser Juventus Napoli er satt opp søndag 22.april. Er dette bare potensielt, så kampen kan flyttes til lørdag eller mandag, eller er denne fastsatt? For dere som har erfaring fra tidligere bookinger, hvor sannsynlig er det at man ender uten billetter om man booker via fanklubben her?

Brukeravatar
Iversjuve1897
Medlem
Favorittspiller: Gigi
Fornavn: Kris

Legg inn av Iversjuve1897 » 25 jan 2018 23:14

Alle kamper er satt til søndag 15:00 helt til de endrer på det! Som regel skal to kamper flyttes til lørdagskvelden og en til søndag 12:30 og en til søndag 20:45!

Det er full CL runde 24 og 25 april så hvis Juve slår ut Tottenham så er det nesten garantert at den flyttes til lørdagen, kanskje til og med fredag kveld for å få mest mulig hvile til CL!

Viagogo er vel alltids en overpriset mulighet om man er tidlig ute! Husk å ta med pass til stadion :)
It goes overhead not duck!

Brukeravatar
Juve4ever
Medlem
Favorittspiller: Del Piero, Buffon, Gio
Fornavn: Hemen

Legg inn av Juve4ever » 18 apr 2018 13:45

Jeg kjøpte Juve-Napoli billetter fra Viagogo for en 4 uker siden, og nå på fredag skal jeg ned. MEN så får jeg en mail fra Viagogo bare 3 dager før avreise om at
"Vi beklager å måtte informere deg om at på grunn av begrensninger som ble innført av arenaen for dette arrangmentet, måtte vi dessverre kansellere transaksjonen din. " dette var ikke gøy for meg som hadde gledet meg til kampen, og turen ned dit.
Men nå skal jeg ta turen uansett i håp om å få noe billetter der(noe som jeg ikke tror)

Så pass på neste gang dere skal bruke Viagogo.
Storia di un grande amore sono juventina e ne sono fiera

Brukeravatar
MeRs0
Medlem
Favorittspiller: Agnelli
Sted: Haugesund

Legg inn av MeRs0 » 19 apr 2018 07:50

Herregud er det mulig?

Synd det, håper du får noe der nede.
Juventus siden 2000
JuveNorge siden 2008

Alessa
Medlem
Fornavn: Alessandro

Legg inn av Alessa » 03 aug 2018 02:13

Hei! Er det noen som kan svare på hva som er forskjellen mellom medlem og reisemedlem hvis man vil melde seg inn i supporterklubben. Ser at disse har to forskjellige prisklasser. :)

Brukeravatar
Bianconeri
Capo
Fornavn: Håvard
Sted: Mysen

Legg inn av Bianconeri » 04 aug 2018 11:00

https://juvenorge.com/2587/innmelding-t ... terklubben

Reise medlemmer kan altså knyttes til et ordinært medlemskap, da kan man få med seg kjæreste, kone, kompis osv med på tur for en lavere pris.
«Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så». Bill Shankly

JuveNord
Medlem
Favorittspiller: Bonucci
Fornavn: Rune

Legg inn av JuveNord » 14 aug 2018 12:02

Fikk tur til Torino i løpet av sesongen av sambis/famile, ikke bestemt noe dato enda. Blir vel i 2019 høyst sannsynlig. Har forstått det slik at både vi begge må melde oss inn i Juve Norge for og kjøpe billetter gjennom her. Er det safest og bestille gjennom dere el annet billettsalg når dato er spikret?

Brukeravatar
IL PRINCIPINO #8
Medlem
Favorittspiller: Marchisio, Dybala, Buffon
Fornavn: Benjamin

Legg inn av IL PRINCIPINO #8 » 14 aug 2018 15:06

Jeg og noen kompiser har tenkt oss på Juventus-Milan i april, er det noen som vet cirka når vi kan bestille billetter om vi er Juventus Premium Member? Vi har alt bestillt hotell nært stadion

Brukeravatar
Tore
Medlem
Favorittspiller: Marchisio

Legg inn av Tore » 31 aug 2018 11:03

Ser litt på mulighetene for å reise ned å se Juventus - United i november. For dere som har peiling på det her; hvor sikkert vil dere si at man vil kunne få kampbilletter gjennom JCN?

Skjønner at dette er vanskelig å gi et eksakt svar på, men kanskje et anslag gjennom tidligere erfaring?
★★★

-Juventus per sempre-

Brukeravatar
La Vecchia Signora
Medlem
Fornavn: Sindre
Sted: Trondheim

Legg inn av La Vecchia Signora » 31 aug 2018 12:15

I likhet med flere her er jeg interessert i å få med meg noe fra Champions League i år. Jeg har muligheten til å være i Valencia 19. september når Juventus skal spille der. Er det noen som har erfaring med hvordan det er å skaffe billetter til CL i Spania, eventuelt til bortekamper via Juventus? Og hvilket prisnivå må man legge seg på? På viagogo f.eks. ser jeg de opererer med 3000 kr per billett, noe som dessverre er utenfor mitt budsjett, men da må da være mulig å oppdrive billigere billetter enn dette!?
"En ekte Juventini forlater aldri sin klubb!"

K-A
Redaktør

Legg inn av K-A » 31 aug 2018 17:44

Vedr. mulighet for billett til Champions League: Såvidt jeg har fått med meg har vi hatt veldig god uttelling på Champions League-kamper, sannsynligvis fordi det er færre tilreisende fra italienske supporterklubber i midtuke og dermed mindre pågang enn i helger og storkamper i Serie A. Jeg tror man vil få mot United, men vi kan selvsagt ikke garantere det.

Vedr. kamp i Valencia: Vi har ikke mulighet til å forespørre om billetter til Juventus' bortekamper i Champions League, dessverre. Til en storkamp som Juventus er fort pålydende billettpris på rundt €100, så 3000 kr hørtes litt stivt ut ja. Jeg ville tippet at man kan komme unna med 1500-2000, men her styrer etterspørselen.

ChielliniConCarne
Medlem
Favorittspiller: Chiellini
Fornavn: Anders

Legg inn av ChielliniConCarne » 03 sep 2018 08:53

Hei,

Jeg har planlagt å se Juventus - Genoa søndag 21. oktober og har bestilt flybilletter til Torino samme dag. Jeg ble litt bekymret når jeg så at Juventus skal spille bortekamp i Manchester tirsdag 23. oktober. Er det noen som vet om kampen mot Genoa flyttes til lørdag 20 oktober?

Brukeravatar
Grohl
Medlem
Favorittspiller: Montero

Legg inn av Grohl » 03 sep 2018 12:30

Rart om den ikke blir flyttet.

Svar