Barcelona - Juventus (Champions League) 12.09.17 kl. 20.45

Kampdiskusjoner for Juventus FC
Brukeravatar
Juve4ever
Medlem
Favorittspiller: Del Piero, Buffon, Gio
Fornavn: Hemen
Sted: Oslo

Re: Barcelona - Juventus (Champions League) 12.09.17 kl. 20.

Legg inn av Juve4ever » 15 sep 2017 08:51

Juventusftw skrev:
Juve4ever skrev:Higuain skuffet meg mest.
Vet ikke helt om jeg er enig der. På ingen måter en fantastisk kamp av Higuain, men han var hvert fall en av de få som prøvde å ta initiativ i det offensive spillet. Om han gjorde de riktige valgene når han først hadde ball er ikke helt sikkert, men han kjempet hvert fall veldig hardt periodevis ved å komme dypt i banen for å ta med seg ball, når Juventus virket helt fantasiløse i det offensive spillet. Når han først gjorde positive involveringer med ball i bena, var det sjeldent medspillere rundt han som kunne bli hjulpet av.

For min del ble jeg mest skuffet over Dybala, særlig med tanke på sesongstarten han har hatt. Han skulle vært mye mer spillbar og delaktig i oppbyggingen av det offensive spillet, slik vi har blitt vandt til. Dybala er så utrolig viktig for at angrepsspillet til Juventus skal flyte godt, og det blir litt for tydelig at det ikke gjør når han har en dårlig dag på banen.
Det må sies at Dybala skuffa han også. Probleme til Dybala var at han prøvde mye for å vise hva han kan enn å spille sammen med laget. Han ville vise seg frem, så det ut sånn for meg ihvertfall.

Husk på at vi har betalt ca 100m for Higuain. Han må være bedre enn det.
Storia di un grande amore sono juventina e ne sono fiera

Svar