Sevilla - Juventus (CL) 22.11.16

Alle kamptrådene fra sesongen 2016/17.
Låst
Brukeravatar
Attila
Medlem
Favorittspiller: Buffon
Fornavn: Attila

Re: Sevilla - Juventus (CL) 22.11.16

Legg inn av Attila » 22 nov 2016 23:23

Likevel så er du sterk i TROEN på at vi vinner ;) Nei, nå må jeg legge meg..

Brukeravatar
Bianconeri91
Capo
Favorittspiller: #1, #8, #19, #21.
Fornavn: Sindre
Sted: Bergen

Legg inn av Bianconeri91 » 23 nov 2016 00:29

Jeg må sette ord på noen følelser etter kveldens kamp og høsten sett under ett. Jeg har siden Allegri tok over roret sommeren 2014, og etterhvert begynte å forme sitt eget Juve, ment at han er rett mann for jobben. Nå begynner jeg for første gang å tvile.

Helt siden starten av Allegris regjeringstid har det vært mast om treningsmetodene og skadefølgene av dem. Denne sesongen har vi om og om igjen måtte se et halvt lag på sidelinjen, og som følge av det sett at laget har blitt kraftig svekket av at nøkkelspillere i samme lagdel har vært ute.

Denne høsten er nok spillemessig det svakeste jeg har sett av Juve siden de begredelige dagene under Delneri og Zaccheroni. Forskjellen er at Juve har et knippe spillere med fantastisk psyke, vinnervilje og ekstremferdigheter. At laget er videre i CL og ligger strålende an i Serie A vil jeg legge mye på deres innsats. Bonucci, Buffon, Higuaín, Khedira og etterhvert Marchisio har vært utrolig viktig for at vi har fått jobben gjort.

Fra tid til annen har vi sett lysglimt; kampen mot Sassuolo, borte mot Empoli og hjemme mot Cagliari ga håp om et flytende angrepsspill, slik som man skulle forvente med en midtbane med kreativitet fra backene, Marchisio, Pjanic, samt Dybala, Pjaca, Cuadrado og Higuaín fremst i banen. Det har vi dessverre sett veldig lite til, og det er utrolig hvor mye det har lugget i de enkle delene av spillet vårt. Et par ganger hver kamp har man klart å løfte spillet litt, men jevnt over har det vært jævlig trått.

Kampen i kveld var skuffende på mange måter. At man ikke er påskrudd fra start, at man ikke evner å skape sjanser mot 10 mann og ikke minst hvordan man kan være så ubregipelig udugelige i avgjørelsene som tas med ball i sluttminuttene.

Man kan i det hele tatt undre seg over hva i alle dager man trener på. Hele høsten har man vært latterlige på defensive dødballer - og det 3 midtstoppere rundt 190 cm, minst én svær spiss, samt Sandro og Khedira som skal kunne slå godt i fra seg i duellspillet. Det er med andre ord noe med planleggingen som er helt på bærtur når vi fortsatt sliter i den avdelingen når vi snart skriver desember.

I dag spiller vi nesten en time mot 10 mann, og ser fakisk langt svakere ut da enn mot 11. Spillerne daffer rundt med ballen og det er knapt nok en bevegelse å spore rundt ballfører. Ingen vilje eller plan. At Allegri da ikke finner det for godt å coache på noen måte fatter jeg ikke. Conte ville brølt som en gærning om hvor ballen skulle slås. Han trenger ikke gjøre det, men kan han ikke ta en Carpi-rant eller noe, da? En ting er spillerbytter, men problemet er jo hva spillerne gjør ute på matta. At man bruker fjorten touch per spiller, at ballen ikke har høyere tempo, ingen samtidige bevegelser, spillere som er ledige som ikke får ball. Alt dette må vel Allegri også se?

At vi kan ha et samling med så sterke spillere som presterer så svakt sammen er for meg en liten prestasjon. Spesielt hvordan man klarer å fremstå fullstendig tannløse offensivt og samtidig svært sårbare på kontra. Det er jo flaut! Jeg får kalde flashback til Ciro Ferraras 2009-10-utgaves hasardiøse angrepsspill med Cannavaro og Grosso langt over middagshøyden som ble kontra i senk av ymse møkkalag i Serie A.

Jeg ber ikke om at noe skal skje på trenerfronten med det samme, men til vårsesongen bør vi virkelig se et Juve som får ut potensialet som finnes i laget. Om vi fortsetter i samme tralten på nyåret bør man kanskje se etter alternative løsninger når vi nærmer oss sommeren. Januarvinduet kan kanskje hjelpe litt, men jeg har liten tro på at en pengeglad belgier med afro er den manglende brikken i Allegris puslespill. For å si det forsiktig.
Alla Juventus vincere non è importante. È l'unica cosa che conta.
Giampiero Boniperti

Brukeravatar
ForzaJuve
Medlem
Favorittspiller: Pirlo
Fornavn: Kjetil
Sted: Stavanger

Legg inn av ForzaJuve » 23 nov 2016 09:09

Er enig i mye av det du skriver. Vi mangler en kreativ midtbane spiller som er imellom midt og angrep. Vi savner den midtbanen vi hadde for 1-2 år siden. Sevilla kan da forsvare seg like bra med 10 mann som med 11 så at vi sliter mot etablert forsvar i CL bør ikke være en overraskelse. Vi slipper de til svært lite utenom siste 5 minutt (har de ikke lært snart). Jeg vil si vi gjorde en god kamp totalt i går utenom det treige oppbyggingspillet som ikke fører til noen ting.

Det må være mer innlegg om vi ikke kommer gjennom midten. Dybala savner vi jo såklart mye også nå da han mangen ganger utgjør forskjellen i tette kamper på samme måte som Messi. Vi har muligens blitt utskjemt de siste åra, men i år har mye av det generelle spillet vært forferdelig dårlig i flere kamper.

Brukeravatar
Attila
Medlem

Legg inn av Attila » 23 nov 2016 09:34

Vi selger kvaliteten i midten også lurer vi på hvorfor midtbanen vår suger? Regner med at dette også er Allegris feil?

Sokki
Medlem
Favorittspiller: Del Piero, Pogba
Fornavn: Sokki

Legg inn av Sokki » 23 nov 2016 10:19

Synes ikke vi kan skylde på Allegri. Spillet vårt hittil i år har vært deprimerende, men vi vinner gruppa i CL og leder serie A med mange poeng allerede. Hva mer skal vi kreve? Vi må huske på st Allegri er ett geni i Champions league og ikke glemme de 2 gode CL sesongene vi har bak oss. Fra og med her kan det kunn gå bedre og la oss håpe spillet snart begynner å sitte. Pjanic har mye å gå på føler mye står og faller på at han må komme seg. Noen her som har en oversikt over skadesituasjonen og når de forskjellige spillerne er tilbake?

Brukeravatar
Ravanelli
Capo
Favorittspiller: Del Piero
Fornavn: Inge

Legg inn av Ravanelli » 23 nov 2016 11:38

Sokki skrev:Vi må huske på st Allegri er ett geni i Champions league og ikke glemme de 2 gode CL sesongene vi har bak oss.
Er det en god CL-sesong å bli nr. 2 i gruppespill og ryke ut i åttendelsfinalen?
Forza Juventus ★★★

Brukeravatar
Attila
Medlem

Legg inn av Attila » 23 nov 2016 12:34

Synes du drar den litt ut av kontekst. Husker du mot hvem og hvordan vi røyk ut? Den gang hadde vi spiss problemer, nå har vi problemer på midten. Igjen, overhode ikke Allegri sin feil!

Brukeravatar
Juventusftw
Capo
Favorittspiller: Buffon, Del Piero
Fornavn: Håkon

Legg inn av Juventusftw » 23 nov 2016 12:41

Det er veldig mye å ta tak i her, og må si meg veldig enig med Sindre. Veldig bra oppsummert.

Men annen en ting jeg må få sagt, som jeg har lagt særlig merke til siste kampene. Fy søren Rugani er ekstremt redd for/dårlig til å slå pasninger. Man så tilfeller i kampen mot Pescara hvor bland annet Bonucci var svært overgitt over valgene hans. Istedenfor å slå en direkte pasning til Evra, så tar han det trygge og korteste ved å gi den til Bonucci. Rett etter Bonucci sendte pasningen videre til Evra, så man tydelig at han kjeftet på Rugani mens han slo i hendene sine for å få fortgang. Det går alt for sent med Rugani, alt stopper opp når man skal vende spillet innom Rugani. Nå har han så klart hatt minimalt med spilletid denne sesongen, men han trener daglig med Chiellini, Barzagli, Bonucci og Bentaia. Noe må han da lære av dem?
Juventus Campioni d'Italia ★★★

Brukeravatar
Grohl
Medlem
Favorittspiller: Montero
Sted: Oslo

Legg inn av Grohl » 23 nov 2016 12:46

Orcons skrev:
Bianconeri skrev:At vi gidder å legge oss bakpå å la de få lov!!!!
Ille å se på. Vi har eid ballen hele jævla omgangen så scorer vi, og gir fullstendig fra oss alt på banen og legger oss på 16...
Det er idiotisk, men det sitter vel i ryggmargsrefleksen til italienere? Alle lag, inkludert landslaget fungerer sånn. Hva kommer det av egentlig? Må være noe man lærer i ungdommen?

Brukeravatar
Delpiero107
Capo
Fornavn: Haakon

Legg inn av Delpiero107 » 23 nov 2016 13:00

Juventusftw skrev:
Men annen en ting jeg må få sagt, som jeg har lagt særlig merke til siste kampene. Fy søren Rugani er ekstremt redd for/dårlig til å slå pasninger. Man så tilfeller i kampen mot Pescara hvor bland annet Bonucci var svært overgitt over valgene hans. Istedenfor å slå en direkte pasning til Evra, så tar han det trygge og korteste ved å gi den til Bonucci. Rett etter Bonucci sendte pasningen videre til Evra, så man tydelig at han kjeftet på Rugani mens han slo i hendene sine for å få fortgang. Det går alt for sent med Rugani, alt stopper opp når man skal vende spillet innom Rugani. Nå har han så klart hatt minimalt med spilletid denne sesongen, men han trener daglig med Chiellini, Barzagli, Bonucci og Bentaia. Noe må han da lære av dem?
Synes dette til tider gjelder midtbanen vår også, spesielt i går. Merkelig at en pasningsspiller som Pjanic ikke slår ball lenger og mer direkte oftere. Flere ganger der det kan vendes over på Cuadrado/Alves, velges den korte pasningen.

Vil si dette er en viktig del av spillet vårt som ikke fungerer optimalt. Ofte blir vi stående og trille ball på midtbanen uten tempo (slik vi tidvis gjorde mot lavtliggende Sevilla i går). For å skape sjanser i en slik situasjon, som vi ofte befinner oss i, trengs større tempo og risiko i pasningsspillet, kombinert med bevegelser foran ballfører. Her er Juve altfor dårlige for tiden, dette er med på å gjøre kampene kjedelige å se på. Typer som Pogba, Pirlo og Vidal prøvde ofte på boksåpnerpasninger, en fraværende del av Juventus i dag.
Juve - La vita mia

Brukeravatar
Attila
Medlem

Legg inn av Attila » 23 nov 2016 13:58

Delpiero107 skrev:
Vil si dette er en viktig del av spillet vårt som ikke fungerer optimalt. Ofte blir vi stående og trille ball på midtbanen uten tempo (slik vi tidvis gjorde mot lavtliggende Sevilla i går). For å skape sjanser i en slik situasjon, som vi ofte befinner oss i, trengs større tempo og risiko i pasningsspillet, kombinert med bevegelser foran ballfører. Her er Juve altfor dårlige for tiden, dette er med på å gjøre kampene kjedelige å se på. Typer som Pogba, Pirlo og Vidal prøvde ofte på boksåpnerpasninger, en fraværende del av Juventus i dag.
God analyse! Du klarte å identifisere det faktiske problemet vi har pr i dag. Det handler ikke om treneren, men mangel på kvalitet i bl.a. midten. Minner meg fryktelig om hylekoret mot Høgmo for tiden, når det faktiske problemet med Norge er at spillerne er shit(!).

Brukeravatar
Bianconeri
Capo
Fornavn: Håvard
Sted: Mysen

Legg inn av Bianconeri » 23 nov 2016 14:12

Grohl skrev:
Orcons skrev:
Bianconeri skrev:At vi gidder å legge oss bakpå å la de få lov!!!!
Ille å se på. Vi har eid ballen hele jævla omgangen så scorer vi, og gir fullstendig fra oss alt på banen og legger oss på 16...
Det er idiotisk, men det sitter vel i ryggmargsrefleksen til italienere? Alle lag, inkludert landslaget fungerer sånn. Hva kommer det av egentlig? Må være noe man lærer i ungdommen?
Helt riktig, akkurat som en katt nesten alltid lander på bena, så vill et Italiensk lag nesten alle falle ned til 16 meteren etter å ha gått opp i ledelse. :P
«Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så». Bill Shankly

Brukeravatar
juventuz_fc
Medlem
Favorittspiller: Zidane, Nedved
Fornavn: Chris

Legg inn av juventuz_fc » 23 nov 2016 17:36

Attila skrev:
Delpiero107 skrev:
God analyse! Du klarte å identifisere det faktiske problemet vi har pr i dag. Det handler ikke om treneren, men mangel på kvalitet i bl.a. midten. Minner meg fryktelig om hylekoret mot Høgmo for tiden, når det faktiske problemet med Norge er at spillerne er shit(!).
Jeg personlig er drittlei av Pjanic og vil ha inn en spiller som Draxler som kan ta over. Pjanic spiller så dårlig og bidrar ikke til noe annet enn å løpe rundt og sette inn 3-4 frispark i løpet av året. Det holder ikke.
Platini once said: Wearing The Juventus shirt makes me feel like a Knight in shining armor, only Turins greats can wear this great armor.

Brukeravatar
Birindelli
Styremedlem, JCN

Legg inn av Birindelli » 23 nov 2016 18:10

Bianconeri91 skrev:Man kan i det hele tatt undre seg over hva i alle dager man trener på.
Vi trener vel på å vinne da, for der er vi gode.

Jeg sovna før kampen begynte i går, men har nettopp sett den i dag og kjenner ikke igjen frustrasjonen som ble uttrykt her inne. Det er kjipt å få det baklengsmålet etter 8-9 minutter, men etter det skapte vel Sevilla bare et par sjanser til, og Buffon måtte aldri i aksjon.

Vi dominerte kampen, som vi selvfølgelig skal gjøre, etter 1-0, og kunne fort laget mål både ved Khedira og Mandzukic (to ganger) før straffemålet og vi skapte flere gode sjanser også etter pause, selv om det til tider gikk for sakte. Vi kontrollerte tempoet i kampen og vi klarte faktisk å til et par innlegg og spennende kombinasjoner framover. Så kan vi faktisk ikke forvente at Sevilla skal være en dørmatte. De har kun sluppet inn disse tre målene i denne gruppespillet, de har vunnet EL tre år på rad og med ti mann måtte de forsvare seg og kontre, men de fikk ikke uttelling på noe av det. Juve derimot, spilte og spilte til man fikk de sjansene man trengte.

Det som mangler er jo (bortsett fra tre-fire antatte førstevalg) at indreløperne angriper rom. Det er ikke noe poeng i å spille stikkpasninger når ingen går på løp. Khedira har vært god på det i perioder, men det er stund siden han bidro med det sist. Videre virker det som at laget sliter litt med å finne Pjanic på banen, han beveger seg tilnærmet uavhengig av resten og timingen stemmer ikke helt. Jeg tror det vil gå seg til og at han vil vise fram toppnivået snart.

Til slutt vil jeg si at jeg er sjeleglad vi ikke har en trener som leder på den måten Sampaoli. Han er bare slitsom.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli

Brukeravatar
Ravanelli
Capo
Fornavn: Inge

Legg inn av Ravanelli » 23 nov 2016 23:03

Den beste analysen hittil:
Bianconeri91 skrev:Jeg må sette ord på noen følelser etter kveldens kamp og høsten sett under ett. Jeg har siden Allegri tok over roret sommeren 2014, og etterhvert begynte å forme sitt eget Juve, ment at han er rett mann for jobben. Nå begynner jeg for første gang å tvile.

Helt siden starten av Allegris regjeringstid har det vært mast om treningsmetodene og skadefølgene av dem. Denne sesongen har vi om og om igjen måtte se et halvt lag på sidelinjen, og som følge av det sett at laget har blitt kraftig svekket av at nøkkelspillere i samme lagdel har vært ute.

Denne høsten er nok spillemessig det svakeste jeg har sett av Juve siden de begredelige dagene under Delneri og Zaccheroni. Forskjellen er at Juve har et knippe spillere med fantastisk psyke, vinnervilje og ekstremferdigheter. At laget er videre i CL og ligger strålende an i Serie A vil jeg legge mye på deres innsats. Bonucci, Buffon, Higuaín, Khedira og etterhvert Marchisio har vært utrolig viktig for at vi har fått jobben gjort.

Fra tid til annen har vi sett lysglimt; kampen mot Sassuolo, borte mot Empoli og hjemme mot Cagliari ga håp om et flytende angrepsspill, slik som man skulle forvente med en midtbane med kreativitet fra backene, Marchisio, Pjanic, samt Dybala, Pjaca, Cuadrado og Higuaín fremst i banen. Det har vi dessverre sett veldig lite til, og det er utrolig hvor mye det har lugget i de enkle delene av spillet vårt. Et par ganger hver kamp har man klart å løfte spillet litt, men jevnt over har det vært jævlig trått.

Kampen i kveld var skuffende på mange måter. At man ikke er påskrudd fra start, at man ikke evner å skape sjanser mot 10 mann og ikke minst hvordan man kan være så ubregipelig udugelige i avgjørelsene som tas med ball i sluttminuttene.

Man kan i det hele tatt undre seg over hva i alle dager man trener på. Hele høsten har man vært latterlige på defensive dødballer - og det 3 midtstoppere rundt 190 cm, minst én svær spiss, samt Sandro og Khedira som skal kunne slå godt i fra seg i duellspillet. Det er med andre ord noe med planleggingen som er helt på bærtur når vi fortsatt sliter i den avdelingen når vi snart skriver desember.

I dag spiller vi nesten en time mot 10 mann, og ser fakisk langt svakere ut da enn mot 11. Spillerne daffer rundt med ballen og det er knapt nok en bevegelse å spore rundt ballfører. Ingen vilje eller plan. At Allegri da ikke finner det for godt å coache på noen måte fatter jeg ikke. Conte ville brølt som en gærning om hvor ballen skulle slås. Han trenger ikke gjøre det, men kan han ikke ta en Carpi-rant eller noe, da? En ting er spillerbytter, men problemet er jo hva spillerne gjør ute på matta. At man bruker fjorten touch per spiller, at ballen ikke har høyere tempo, ingen samtidige bevegelser, spillere som er ledige som ikke får ball. Alt dette må vel Allegri også se?

At vi kan ha et samling med så sterke spillere som presterer så svakt sammen er for meg en liten prestasjon. Spesielt hvordan man klarer å fremstå fullstendig tannløse offensivt og samtidig svært sårbare på kontra. Det er jo flaut! Jeg får kalde flashback til Ciro Ferraras 2009-10-utgaves hasardiøse angrepsspill med Cannavaro og Grosso langt over middagshøyden som ble kontra i senk av ymse møkkalag i Serie A.

Jeg ber ikke om at noe skal skje på trenerfronten med det samme, men til vårsesongen bør vi virkelig se et Juve som får ut potensialet som finnes i laget. Om vi fortsetter i samme tralten på nyåret bør man kanskje se etter alternative løsninger når vi nærmer oss sommeren. Januarvinduet kan kanskje hjelpe litt, men jeg har liten tro på at en pengeglad belgier med afro er den manglende brikken i Allegris puslespill. For å si det forsiktig.
Forza Juventus ★★★

Brukeravatar
Gregus
Medlem
Favorittspiller: Buffon, Marchisio
Fornavn: Runar
Sted: Bodø

Legg inn av Gregus » 23 nov 2016 23:36

Om vi vinner gruppa har jeg en følelse av at vi møter Bayern igjen.. de er nr 2 i sin gruppe...

Brukeravatar
Bianconeri91
Capo
Favorittspiller: #1, #8, #19, #21.
Fornavn: Sindre
Sted: Bergen

Legg inn av Bianconeri91 » 24 nov 2016 15:43

Gi meg Leverkusen. Kan få en situasjon med tre tyske lag på 2. plass i gruppene sine, pluss Arsenal og et eller annet lag fra Napolis gruppe. Man får jo håpe Napoli ikke blir nr. 2 slik at de ikke er med å skyve oddsen i retning et sterkere lag. Må jo håpe at de klarer å vinne i Lisboa, men det er jammen ikke noen enkel oppgave. Med uavgjort er de ikke harantert noen ting heller, ettersom Besiktas går foran om de slår Dynamo Kiev. Av toerne jeg tror vi ender opp med er det kun Bayern jeg for alt i verden vil unngå. Selv om Dortmund er bra, tror jeg at Real Madrid vinner siste kampen mot dem, og tar førsteplassen i gruppa. Har ikke sett oddsen for de ulike motstanderne medregnet tv-visningsparametret, som dessverre også er en faktor med i bildet i sluttspillet, vel?

Av toerne håper jeg på følgende motstand i første utslagsrunde:
1. Leverkusen
2. Porto
3. Besiktas/Benfica
4. Dortmund
5. Arsenal
5. Manchester City
6. Bayern
Alla Juventus vincere non è importante. È l'unica cosa che conta.
Giampiero Boniperti

Brukeravatar
G Buffon
Medlem
Fornavn: Ole

Legg inn av G Buffon » 25 nov 2016 11:39

Bianconeri91 skrev:Gi meg Leverkusen. Kan få en situasjon med tre tyske lag på 2. plass i gruppene sine, pluss Arsenal og et eller annet lag fra Napolis gruppe. Man får jo håpe Napoli ikke blir nr. 2 slik at de ikke er med å skyve oddsen i retning et sterkere lag. Må jo håpe at de klarer å vinne i Lisboa, men det er jammen ikke noen enkel oppgave. Med uavgjort er de ikke harantert noen ting heller, ettersom Besiktas går foran om de slår Dynamo Kiev. Av toerne jeg tror vi ender opp med er det kun Bayern jeg for alt i verden vil unngå. Selv om Dortmund er bra, tror jeg at Real Madrid vinner siste kampen mot dem, og tar førsteplassen i gruppa. Har ikke sett oddsen for de ulike motstanderne medregnet tv-visningsparametret, som dessverre også er en faktor med i bildet i sluttspillet, vel?

1. Leverkusen
2. Porto
3. Besiktas/Benfica
4. Dortmund
5. Arsenal
5. Manchester City
6. Bayern
Hadde takket ja til en grisedeilig revansj med Bayern fremfor City, Dortmund og Arsenal.
Nedturen fra ifjor har fortsatt ikke sunket helt.

I know. Men de tyskerne klarer liksom alltid å snike til seg seieren til tross for at Juventus-gutta har begynt å levere bra mot dem. Hadde håpa på revansjen i EM, men sånn gikk det dessverre ikke.
Gianluigi Buffon #1

Bilde

Sokki
Medlem
Favorittspiller: Del Piero, Pogba
Fornavn: Sokki

Legg inn av Sokki » 25 nov 2016 21:55

G Buffon skrev:
Bianconeri91 skrev:Gi meg Leverkusen. Kan få en situasjon med tre tyske lag på 2. plass i gruppene sine, pluss Arsenal og et eller annet lag fra Napolis gruppe. Man får jo håpe Napoli ikke blir nr. 2 slik at de ikke er med å skyve oddsen i retning et sterkere lag. Må jo håpe at de klarer å vinne i Lisboa, men det er jammen ikke noen enkel oppgave. Med uavgjort er de ikke harantert noen ting heller, ettersom Besiktas går foran om de slår Dynamo Kiev. Av toerne jeg tror vi ender opp med er det kun Bayern jeg for alt i verden vil unngå. Selv om Dortmund er bra, tror jeg at Real Madrid vinner siste kampen mot dem, og tar førsteplassen i gruppa. Har ikke sett oddsen for de ulike motstanderne medregnet tv-visningsparametret, som dessverre også er en faktor med i bildet i sluttspillet, vel?

1. Leverkusen
2. Porto
3. Besiktas/Benfica
4. Dortmund
5. Arsenal
5. Manchester City
6. Bayern
Hadde takket ja til en grisedeilig revansj med Bayern fremfor City, Dortmund og Arsenal.
Nedturen fra ifjor har fortsatt ikke sunket helt.
Enig! Bayern har ikke vært gode i år (ikke vi heller) men troe vi slår dem ut oM våre veier krysses igjen, selv om det ville vært synd for CL som turnering.

Låst