Ryktetråden 2.0

Nyheter, taktikker, spillere, trenere, samt annet som omhandler Juventus.

Re: Ryktetråden 2.0

Innlegg Orcons » 28 Jul 2017 22:43

Liker ikke rykter som har dukket opp nå om Dybala til United for 120 mill...
Er det derfor det smiles fra Veratti? Går pengene videre dit?

Uansett etter Pogba liker jeg det SVÆRT dårlig!!!
Brukerens avatar
Orcons
Medlem

Favorittspiller: Del Piero
Fornavn: Ronny

Innlegg Raul » 28 Jul 2017 23:31

Lichtsteiner la nylig ut dette på sin Twitter:

A tough training to keep on course for victory in the JUVENTUS jersey also this year! #FinoAllaFine #ForzaJuve

Tyder klart på at han ikke har tenkt å flytte på seg!?
Nedtur hvis det ikke blir noe av Joao Canvelo.
Raul
Medlem

Favorittspiller: Marchisio
Fornavn: Burrebassen

Innlegg Iversjuve1897 » 04 Aug 2017 22:05

Sky sports melder at Stoke forhandler om Lemina, skal være snakk om rundt 15 mill (euro)
It goes overhead not duck!
Brukerens avatar
Iversjuve1897
Medlem

Favorittspiller: Gigi
Fornavn: Kris

Innlegg Birindelli » 05 Aug 2017 10:26

Flott om Lichtsteiner blir. Han har fortsatt noe å gi om han er motivert. Med De Sciglio og sveitseren til høyre har vi gode alternativer med firerforsvar, Cuadrado er nok det beste alternativet om vi skal ha en treer bakerst.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli
Brukerens avatar
Birindelli
Styremedlem, JCN

Innlegg Ravanelli » 06 Aug 2017 08:06

Juventus midfielder Mario Lemina is expected to undergo a medical at Southampton today ahead of his €20m (£18m) transfer.

Gavepakke.
Forza Juventus ★★★
Brukerens avatar
Ravanelli
Capo

Fornavn: Inge

Innlegg veglia19 » 06 Aug 2017 14:59

Deilig å få igjen ca det dobbelte av det vi kjøpte han for. Selger vi unna spillere som Brignoli, Untersee, Rincon, Marrone, Thiam, Rosseti og kanskje Sturaro så er Juve greit i pluss etter overgangene i sommer. Forventer et par solide innkjøp til i løpet av august.
My dream is: to raise the World Championship, someday, somehow, wearing the Italian National Football Team shirt, and to win the Champions League playing in Juventus F.C. - Giorgio Chiellini
Brukerens avatar
veglia19
Medlem

Favorittspiller: Chiellini og Pogba
Fornavn: Vegard

Innlegg Fiat1976 » 10 Aug 2017 20:07

Ravanelli skrev:
Juventus midfielder Mario Lemina is expected to undergo a medical at Southampton today ahead of his €20m (£18m) transfer.

Gavepakke.

Det var vel å ta hardt i. Lemina har vært helt ok, og selges til en grei pris som begge parter sikkert kan være ok fornøyde med. Ingen gavepakke, og ingen supersalg. Blir spennende å se om vi enelig klarer å hente inn den sentrale midtbanespilleren vi har ventet på i mange år. Er egentlig eneste posisjon der det har vært og er en mangel
Fiat1976
Medlem

Favorittspiller: Nedved

Innlegg Ravanelli » 10 Aug 2017 21:52

Vi har både Khedira og Pjanic. To spillere i verdensklasse. Tidligere har vi hatt Vidal, Pogba og Pirlo. Vet ikke helt hva slags midtbanespiller du mener vi har manglet i mange år. Men helt enig i at det må inn en i verdensklasse for å sikre bredden, f.eks. Strootman ville vært glimrende.

Lemina har ikke vært noe annet enn stallfyll. Et av de beste salgene de siste årene. Langt i fra verdt det Southampton gir for han.
Forza Juventus ★★★
Brukerens avatar
Ravanelli
Capo

Innlegg Bianconeri » 11 Aug 2017 07:36

Det som drar opp Lemina prisen, er vel det at han fortsatt ung (23 år). Mange som ikke tar det siste steget opp i toppen før man blir 25-26 år, så gutten har fotsatt tid. Hvor god var f.eks Naingolan når han var 23..
Syns vi fikk en grei pris for Lemina, med tanke på hans plass i laget.
«Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så». Bill Shankly
Brukerens avatar
Bianconeri
Capo

Fornavn: Håvard

Innlegg Raul » 11 Aug 2017 10:10

Vi bør gå for spillere som er god med ball, kvikk, og viktigst av alt, dra av en spiller med ball i beina. Jeg orker virkelig ikke en type av det maskuline slaget. Nzonzi, Matuidi, Strootman er i mine øyne ikke noe vi trenger. Vi har sett i så mange store kamper at vi klarer ikke å holde ballen mot de største lagene - det samme skjedde i pre-season nå. Det er særlig på midten at det rakner sammen. Khedira? Kan jo ikke ha ball i beina. Drar den kanskje litt langt, men det eneste positive med han er når han tar sine løp offensivt, ellers har ikke jeg sansen for han. Hvis vi ser på andre storlag så har de oftest noe til felles på midtbanen: De har spillere som er teknisk, smidig, driblesterk og har rykk ved små flater.

Vil også påpeke at midtbanen kanskje ikke får vist frem sin beste side grunnet spillestilen til Allegri. Det er sjeldent noe ballspill på midtbanen, spilles som oftest ut på kantene. Utelater mye rom på midten som Pjanic og Khedira ikke kan utnytte optimalt.

Se f.eks. på Real Madrid. Isco, Modric og Kroos utgjør jo hele Real laget sin offensive kreativitet - de skaper så mye for sine medspillere at det er helt nydelig å se på.
Hvem på midtbanen vår klarer det samme? Kun Pjanic i noe grad. Kantene våre er selvfølgelig med på å skape kreativitet fremover, men det er som oftest ut på kantene. Jeg vil se mer sentralt på banen. Tror også Higuain får mer å jobbe med da. Mest sannsynlig vil vi som en konsekvens av det ha mer styring av kampene.
Raul
Medlem

Favorittspiller: Marchisio
Fornavn: Burrebassen

Innlegg lie83 » 11 Aug 2017 12:09

Det kan umulig være det tekniske som gjør at du begynt å holde med Juventus i utgangspunktet, for Juventus har vel aldri vært kjent for å besitte veldig mange tekniske spillere i midtbane leddet, og jeg ønsker heller ikke at dette er noe man bør gå for.

Personlig mener jeg at etter de siste overgangene man har sett, så er det ikke noe behov for å forsterke midtbane, verken sentralt eller på kanten.

Spesiellt er jeg overbevist om at Betancour kan bli en spiller av ypperste kaliber, som man vil ha nytte av i mange år fremover.

Selvfølgelig, om man kunne hentet Veratti, så hadde jo jeg ikke sagt nei takk, men ellers er midtbanen helt topp.

Da bør men heller prioritere midtforsvarer og høyreback og en angrepsspiller som kan avløse Higuain innimellom.
“You should not sell champions when you have them at your disposal!”

Il Grande Mister, Marcello Romeo Lippi
Brukerens avatar
lie83
Discepolato Lippi

Favorittspiller: Lippi, Tevez, Pirlo

Innlegg Iversjuve1897 » 11 Aug 2017 18:35

Da har Rincon signert for byrival Torino! Med Lemina ut porten for et par dager siden tyder alt på at en ny sentral midtbanespiller kommer inn, så da er det vel bare å sitte å vente i spenning! Blir det en som er tiltenkt som backup? Eller blir det en ny storsignering som skal inn å heve laget umiddelbart?
It goes overhead not duck!
Brukerens avatar
Iversjuve1897
Medlem

Favorittspiller: Gigi
Fornavn: Kris

Innlegg Birindelli » 12 Aug 2017 10:34

Da snakkes det om Matuidi igjen.

Jeg syns også at bredden på den sentrale midtbanen er bra nok nå. Marchisio er den klart beste vi har, Pjanic er en veldig god nummer to, mens Khedira har vært litt ujevn. På hans beste er han helt i verdenstoppen. Videre er Bentancur veldig spennende og Sturaro kan fortsatt løpe. Da trenger vi ikke Rincon eller Lemina. Eller Matuidi for den saks skyld, mener jeg.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli
Brukerens avatar
Birindelli
Styremedlem, JCN

Innlegg Bianconeri » 12 Aug 2017 14:38

Er litt enig der, og en kvalitets spiller inn nå, vill jo bidra til at Betancur får veldig lite spilletid. Samtidig så har vi jo skadene da, blir det flere langvarige? Slipper vi billig unna? Er jo håpløst å vite....
«Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så». Bill Shankly
Brukerens avatar
Bianconeri
Capo

Fornavn: Håvard

Innlegg Ravanelli » 12 Aug 2017 15:47

Blir det skade på Khedira eller Pjanic har vi kun Marchisio som en grei reserve. Får håpe Bentancur slår til. Jeg tror absolutt det hadde vært positivt med en midtbanespiller til som kan utfordre Pjanic-Kjedira. Det gjør det lettere for Allegri å bruke 3 på midten også, om det blir nødvendig.
Forza Juventus ★★★
Brukerens avatar
Ravanelli
Capo

Innlegg Orcons » 13 Aug 2017 09:49

Enig. Vi er nødt til å ha inn en til.
Selv om vi primært vil spille med 2 på midten, vet vi at skadene kommer.
Samt også ha muligheten til å legge om til 3 på midten.
Brukerens avatar
Orcons
Medlem

Innlegg K-A » 13 Aug 2017 15:35

Enig med de siste her, en sentral midtbanespiller må inn. Det var vel også det første Marotta sa i sommer: at Juventus skulle hente "en Higuain-signering" til midtbanen. Sikkert tatt litt ut av kontekst, men det indikerer at det var planer om en spiller inn som kunne utfordre, om ikke ta plassen, ved siden av Pjanic sentralt. Den spilleren er ikke Matuidi, så håper virkelig ikke han kommer. Med Rincon og Lemina ut for nesten €30m totalt (når opsjonen på Rincon innfris), noe som er kjempesalg, har Juventus gode forutsetninger for å hente en god sentral midtbanespiller. Jeg er spent på hvem det blir, men tror vi må se oss fornøyd med en i prisklassen rundt €30m med investeringene som er gjort i angrepet.
K-A
Redaktør

Favorittspiller: Del Piero & Marchisio

Innlegg Orcons » 13 Aug 2017 16:27

Ønskedrømmen hadde vært Vidal tilbake, men det skjer ikke.
Brukerens avatar
Orcons
Medlem

Innlegg Fiat1976 » 13 Aug 2017 19:40

Ravanelli skrev:Vi har både Khedira og Pjanic. To spillere i verdensklasse. Tidligere har vi hatt Vidal, Pogba og Pirlo. Vet ikke helt hva slags midtbanespiller du mener vi har manglet i mange år. Men helt enig i at det må inn en i verdensklasse for å sikre bredden, f.eks. Strootman ville vært glimrende.

Lemina har ikke vært noe annet enn stallfyll. Et av de beste salgene de siste årene. Langt i fra verdt det Southampton gir for han.

Khedira er bra han, men desverre ikke god nok med ball i bena. Vi trenger en dirigent på midtbane, som kan styre når vi ikke får det til vi kanter. Dette blir enda viktigere nå som oppspill fra Bonucci er et våpen vi ikke har lenger. Ja vi hadde PIRLO Og POGBA, men allerede da PIRLO forsvant snakket man om at det viktigste vi nå trengte var en ny sentral dirigent. For meg er ikke Vidal noe alternativ. Han var bra i mange kamper, 'men i de avgjørende ble tenningsnivået alltid for høyt. Er bare å se på seminfinaler og finale med juve i CL, samt i de viktigste CL kampene han har med Bayern. Du spør hvem vi har manglet i mange år. Dette er ikke noe jeg kommer med, Juventus har selv snakket om en sentral midtbanespiller er fokus 3 sommervinduer på rad. Hvem det er som hadde passet er usikkert. Verratti hadde vært ideelt, men nærmest umulig nå. Jeg mener selv Hector Herrera hadde vært perfekt i rollen. Tror også Can hadde vært bra.
Fiat1976
Medlem

Innlegg Fiat1976 » 13 Aug 2017 19:43

Fiat1976 skrev:
Ravanelli skrev:Vi har både Khedira og Pjanic. To spillere i verdensklasse. Tidligere har vi hatt Vidal, Pogba og Pirlo. Vet ikke helt hva slags midtbanespiller du mener vi har manglet i mange år. Men helt enig i at det må inn en i verdensklasse for å sikre bredden, f.eks. Strootman ville vært glimrende.

Khedira er bra han, men desverre ikke god nok med ball i bena. Vi trenger en dirigent på midtbane, som kan styre når vi ikke får det til vi kanter. Dette blir enda viktigere nå som oppspill fra Bonucci er et våpen vi ikke har lenger. Ja vi hadde PIRLO Og POGBA, men allerede da PIRLO forsvant snakket man om at det viktigste vi nå trengte var en ny sentral dirigent. For meg er ikke Vidal noe alternativ. Han var bra i mange kamper, 'men i de avgjørende ble tenningsnivået alltid for høyt. Er bare å se på seminfinaler og finale med juve i CL, samt i de viktigste CL kampene han har med Bayern. Du spør hvem vi har manglet i mange år. Dette er ikke noe jeg kommer med, Juventus har selv snakket om en sentral midtbanespiller er fokus 3 sommervinduer på rad. Hvem det er som hadde passet er usikkert. Verratti hadde vært ideelt, men nærmest umulig nå. Jeg mener selv Hector Herrera hadde vært perfekt i rollen. Tror også Can hadde vært bra.

Men siden du spør hvorfor vi trenger en ny sentral spiller. Marrotta var ganske klar for 5 min siden:
“We will bring in a midfielder, that is certain.”

Fiat1976
Medlem

ForrigeNeste

Gå til Juventus - Generelt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest