Real Madrid - Juventus (CL) 11.04.18

Kampdiskusjoner for Juventus FC
Brukeravatar
MeRs0
Medlem
Favorittspiller: Agnelli
Sted: Haugesund

Re: Real Madrid - Juventus (CL) 11.04.18

Legg inn av MeRs0 » 12 apr 2018 11:06

VAR må komme til CHL og EL, utallige kamper som avgjøres pga humøret til dommeren.

Ifjor var det Bayern som fikk svi mot Real, i år får ikke Roma straffe på Nou Camp, Milan får mot seg mot Arsenal, Juve får avgjørelse mot seg, City får ikke mål mot Lppol.... skjønner ikke at UEFA orker så mye. :nope:
Juventus siden 2000
JuveNorge siden 2008

Brukeravatar
La Vecchia Signora
Medlem
Favorittspiller: Del Piero
Fornavn: Sindre
Sted: Trondheim

Legg inn av La Vecchia Signora » 12 apr 2018 14:00

Bilde

Noen tanker om Allegri sine kommentarer angående Collina om hvordan han velger dommere for å selv fremstå objektiv? Italienske klubber får tilsynelatende hardere medfart enn andre av enkelte dommere.

På en dag som denne er man kun trist. Vi så alle hvem som fortjente å gå videre i går. Å se Buffon forlate banen og mest sannsynlig Champions League på en slik måte er hjerteskjærende. All ære til Ronaldo for å være en fantastisk spiller, men når man ser han hyle som en stukken gris og innta helterollen når han kun har rullet rundt på gresset og ikke bidratt med en dritt hele kampen, da blir jeg så altfor forbanna. Kan selvfølgelig ikke klandre han for å feire, men å se det toppet kransekaka for meg. Å ryke ut etter ekstraomganger hadde vært mulig å akseptere, og det var mulig å akseptere et finaletap i Cardiff da Juventus ikke møtte opp i andreomgang. Men dette, det var den verst tenkelige måten å ryke ut på. Det kjennes så jævlig urettferdig. Har et lite håp inni meg at Buffon tar én siste sesong for å kunne nå en ny finale, men det blir nok bare en fjern drøm. Er kanskje bedre å gi seg mens man ennå er i verdensklasse.

Håper som flere her å kunne se VAR i kommende sesonger i Champions League.

Fino alle fine, Forza Juventus.
"En ekte Juventini forlater aldri sin klubb!"

Brukeravatar
Buffon
Medlem
Favorittspiller: DP, Montero, Tacchinardi
Fornavn: Nicco
Sted: Moss

Legg inn av Buffon » 14 apr 2018 10:59

Sergio Ramos skal visstnok slippe unna straff og ytterligere karantene etter han bevegde seg ned i teknisk sone.
Hvor lenge han sto der og hvor mye det hadde å si vet jeg ikke, men er jo lite poeng å ha disse reglene rundt karantene hvis det "noen ganger" er lov til å bryte dem.
Syntes ikke Juve fikk mye skjønn i denne kampen, da må det jo være likhet for loven - VAR bør uansett komme neste sesong slik at dommerne ihvertfall må stå til ansvar for dårlige avgjørelser de gjør i løpet av kampen.

Det har vært altfor mange utslagsgivende kontroverser i CL de siste årene.
Hadde vært morsomt om Liverpool eller Roma går hele veien, de spiller herlig fotball om dagen!

Brukeravatar
Havahan
Medlem
Favorittspiller: Arturo Vidal
Fornavn: Håvard

Legg inn av Havahan » 14 apr 2018 12:24

Jeg leste dette på Juventus Sverige på facebook.

Problemet er at en Uefa agent tillot Ramos å gå ned å bak Real benken. Reglene sier at ingen som er suspandert får besøke banen eller omkledningsrommet under en pågående kamp. Så om Uefa skal straffe noen så er det seg selv...noe som aldri kommer til skje...

Svar