Hva kan forbedres?

I denne delen kan du komme med ros, ris, eller forslag til endringer.
Brukeravatar
Avanti!
Medlem
Favorittspiller: Nedveds hår
Fornavn: Adrian
Sted: Oslo

Re: Hva kan forbedres?

Legg inn av Avanti! » 20 apr 2017 11:09

Jeg er på Reddit, men liker egentlig bedre forumløsningen for det meste av diskusjon. Her har man bedre oversikt over tidligere utsagn, interessante tråder kan "gjenopplives" når de igjen blir aktuelle, og jeg føler at man får litt mer forhold til andre brukere når hvert innlegg presenteres med et profilbilde og annen enkel info om personen. (ikke at jeg kommer til å droppe ut dersom vi ender opp på Reddit!)
Men enig i at en chat for mindre gjennomtenkte utspill under kamper kunne passet bra.

Brukeravatar
Juventusftw
Capo
Favorittspiller: Buffon, Del Piero
Fornavn: Håkon

Legg inn av Juventusftw » 21 apr 2017 11:03

Har reddit bruker, men bruker sjeldent - og når det brukes er det mer som tilskuer. Vet ikke om det bare er jeg som ikke har forstått formatet til Reddit helt - men syntes det rett og slett er rotete. Vanskelig å følge diskusjoner der og delta, ettersom de ikke har sidetall-funksjon (vertfall som jeg har sett).

Liker forum-formatet. Men tror det er noe med det du også nevner, at antall diskusjoner blir uansett redusert når Juventus gjør det så bra om dagene som de gjør nå. Samme tror jeg også du vil se på Reddit. Ingenting (nesten) å klage på når det gjelder spillerprestasjoner om dagen, Juventus sitt styre er det vel svært få som er missfornøyde med, folk føler trygghet når det gjelder spillestallen (selv om det kanskje vil om noen sesonger skje en utfasing av forsvaret, noe som kan by på diskusjoner hvis det ikke går vellykket).

Man har så mye mer å si når man er missfornøyd enn fornøyd.
Tror det ligger mer i ansvaret til oss alle å ta initiativ til diskusjoner (f.eks når man leser klubbrelaterte nyheter man ikke ser nevnt i forumet fra før) enn at det ligger i formatet. Er jo i bunn og grunn oss selv det avhenger av om vi ønsker diskusjoner. Det ønske tror jeg ikke endres hvis vi drastisk endrer formatet. Tror heller man vil slite med å få folk over på en annen plattform, nå som man allerede er samlet her.
Juventus Campioni d'Italia ★★★

Marchionni
Medlem

Legg inn av Marchionni » 21 apr 2017 11:49

Juventusftw skrev:Har reddit bruker, men bruker sjeldent - og når det brukes er det mer som tilskuer. Vet ikke om det bare er jeg som ikke har forstått formatet til Reddit helt - men syntes det rett og slett er rotete. Vanskelig å følge diskusjoner der og delta, ettersom de ikke har sidetall-funksjon (vertfall som jeg har sett).
Dette er en vanesak, tenkte det samme i begynnelsen. En av fordelene med reddit (For de som bruker det) er at alt diskuteres samme sted. Alt jeg diskuterer på reddit finnes det egne nisjefora for andre steder, men jeg gidder jo ikke å sjekke 10-20 forskjellige sider.

Ellers enig i at det forsvinner litt engasjement når det går såpass bra, særlig i Serie A. Jeg sliter i alle fall med å ja det helt store engasjementet foran Serie A-kamper når vi har vunnet så mange ganger på rad. Håper virkelig på mer utfordring i fremtiden, det er faktisk ikke noe særlig stas å vinne lenger.

Brukeravatar
Attila
Medlem
Favorittspiller: Buffon
Fornavn: Attila

Legg inn av Attila » 21 apr 2017 17:13

Marchionni skrev:Håper virkelig på mer utfordring i fremtiden, det er faktisk ikke noe særlig stas å vinne lenger.

2009–10 sesongen var tider det. Det er som jeg sier at ALT var bedre før. Vi hadde ikke noe internett forum, sms og DVD før i tiden. Den gang måte vi sende innlegg og meninger vi hadde om fotball klubben som brevpost til Italia!
Sist redigert av Attila den 21 apr 2017 20:55, redigert 3 ganger totalt.

Brukeravatar
Juventusftw
Capo

Legg inn av Juventusftw » 21 apr 2017 17:15

Handler ikke om at det ikke er gøy å følge med på Juventus lengre. Jeg storkoser meg, og vi er på vei til å muligens vinne Champions League denne sesongen, det er en helt fantastisk følelse!

Diskusjonene blir bare ikke så lang-dratt, ettersom vi stort sett blir enige om at Juventus er fantastiske om dagen. Er begrenset hvor mye man kan skrive "enig".

Brukeravatar
Birindelli
Styremedlem, JCN
Favorittspiller: Del Piero

Legg inn av Birindelli » 22 apr 2017 02:07

Enig.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli

Brukeravatar
Juventusftw
Capo

Legg inn av Juventusftw » 22 apr 2017 09:13

:!:

Rugani
Medlem
Favorittspiller: Del Piero
Fornavn: Marcelo

Legg inn av Rugani » 22 apr 2017 11:51

Tror man kunne fått mye mer aktivitet i forumet ved å legge til en "like" knapp. Jeg vet med meg selv at jeg ofte er inne å leser selv om jeg ikke poster noe, og hvis jeg kunne "like" innlegg ville posteren sett at noen har lest innlegget og dermed følt at det er vits å være mer aktiv.

robybaggio10
Medlem
Favorittspiller: Baggio

Legg inn av robybaggio10 » 20 des 2017 17:38

Savner snarveien «siste poster» eller hva det het.

Tidligere var det enkelt og gå inn på forumene og se de sist diskuterte temaene. Mngelen på denne funksjonen har resultert til at jeg har gått fra en aktiv leser til en som aldri lesere.

Kan vi får tilbake knappen?
Savner den knappen på forumets forside som viste siste nye poster i forumet.

:xx:

Brukeravatar
ForzaJuve
Medlem
Favorittspiller: Pirlo
Fornavn: Kjetil
Sted: Stavanger

Legg inn av ForzaJuve » 20 des 2017 18:30

robybaggio10 skrev:
20 des 2017 17:38

Tidligere var det enkelt og gå inn på forumene og se de sist diskuterte temaene. Mngelen på denne funksjonen har resultert til at jeg har gått fra en aktiv leser til en som aldri lesere.

Kan vi får tilbake knappen?
Enig. Synes også at det er for mange "tråder" da mange ting kunne vært på for eks "generelt". En like knapp hadde også vert bra 😁

Brukeravatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN
Favorittspiller: Camo, Conte, Licht
Fornavn: Thomas
Kontakt:

Legg inn av Antonio Conte » 30 des 2017 23:51

Ja, det klarer vi nok å få på plass igjen. :)
GRANDE JUVE! ★★★

Brukeravatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN
Kontakt:

Legg inn av Antonio Conte » 05 jan 2018 17:11

robybaggio10 skrev:
20 des 2017 17:38
Kunne du trykket "Hurtiglenker" -> "Nye poster" øverst til venstre? :)

Er litt usikker på nøyaktig hvilken funksjon vi brukte tidligere, men tror det er snakk om denne. (Evt. er det "Aktive emner".) Forrige forum-design hadde kun en ekstra direktelenke til denne visningen for å gjøre den enklere å finne.
GRANDE JUVE! ★★★

robybaggio10
Medlem
Favorittspiller: Baggio

Legg inn av robybaggio10 » 20 jan 2018 21:16

Supert Thomas 👌
Savner den knappen på forumets forside som viste siste nye poster i forumet.

:xx:

Brukeravatar
Grohl
Medlem
Favorittspiller: Montero

Legg inn av Grohl » 12 feb 2018 11:29

Har begynt å få "tilkobling din er ikke privat" i Chrome. Ett eller annet om at sikkerhetssertifikat er utgått...

Brukeravatar
Waterboy
Styreleder, JCN
Favorittspiller: Tacchinardi
Fornavn: Inge
Sted: Heggedal

Legg inn av Waterboy » 12 feb 2018 22:16

Ja, gikk ut her i helgen, det er oppdatert med nytt opplegg, men tar litt tid før systemet plukker opp dette igjen. Så satser på det er OK igjen om ikke lenge. :)
Siamo noi, Siamo noi, I campioni dell' Italia, Siamo noi

Il Fenomeno Vero
★★★

Brukeravatar
Antonio Conte
Styremedlem, JCN
Kontakt:

Legg inn av Antonio Conte » 13 feb 2018 17:09

Da er alt OK igjen. :)
GRANDE JUVE! ★★★

Fiat1976
Medlem
Favorittspiller: Nedved

Legg inn av Fiat1976 » 10 jul 2018 22:29

Ser dere har lagt ut at innmelding er åpnet for supporterklubben. Hadde det ikke da vært ok å ha med i teksten hvorfor man bør melde seg inn. Står ingenting om dette i teksten unntatt at man har fjernet en medlemspakke, som da ikke lenger er der. Når det gjelder kamper var jeg ifjor nede på flere uten å være medlem. Fint om dere lagde en oversikt over medlemsfordeler.

Brukeravatar
ForzaJuve
Medlem
Favorittspiller: Pirlo
Fornavn: Kjetil
Sted: Stavanger

Legg inn av ForzaJuve » 11 jul 2018 05:45

Kommentarfelt på artikler.

Brukeravatar
Waterboy
Styreleder, JCN
Favorittspiller: Tacchinardi
Fornavn: Inge
Sted: Heggedal

Legg inn av Waterboy » 12 jul 2018 21:13

Fiat
Mulig å vinne premie ved å være blant første 80 som melder seg inn før 31.08.18.
Mulig å reise på kamper til meget gode priser.
Være med på supportertur våren 2019.
Være medlem i Skandinavias eneste offisielle supporterklubb av Juventus.
Støtte arbeidet som legges ned for å gi deg artikler og kanal til å diskutere Juventus med andre norske.
Siamo noi, Siamo noi, I campioni dell' Italia, Siamo noi

Il Fenomeno Vero
★★★

Svar