Juventus - AS Roma (Serie A) 23.01.2010 kl.20.45

Alle kamptrådene fra sesongen 2009/10.
Låst
Juve1897
Medlem
Favorittspiller: Del Piero
Fornavn: Kjetil
Sted: Kristiansand S

Juventus - AS Roma (Serie A) 23.01.2010 kl.20.45

Legg inn av Juve1897 » 21 jan 2010 04:59

Følte for å stå til rette for matchtråden denne gangen, så dere får ha meg tilgitt hvis noen av dere føler dere tråkket på tærne.

Utrolig viktig og spennende kamp på lørdag! Jeg tror vi vinner hvis man spikker sammen dette laget fra start av:

Buffon
Grygera - Cannavaro - Chiellini - De Ceglie
Salihamidzic - Sissoko - Marchisio
Diego
Amauri - Del Piero

Er på høy tid at Grosso vrakes nå og at De Ceglie får rikelig med sjanser på venstrebekken. Ellers skulle vel resten av den bakre rekka være grei. På midten har jeg som vanlig stor tro på Brazzo, mens det skal bli deilig å få med Sissoko igjen. Candreva får bli en liten joker. Lengst fremme håper jeg på en bra match fra Diego og Del Piero. Amauri forventer jeg ingenting fra, men da avgjør han vel gjerne.

2-1. Amaurix2 og Toni.

Forza Juve!
La squadra nel mio cuore!
Fino alla fine! Forza Juventus!

Brukeravatar
Roberto Baggio
Medlem
Favorittspiller: El Pelado, Il Principino.
Fornavn: Roman
Sted: Stavanger

Re: Juventus - AS Roma (Serie A) 23.01.2010 kl.20.45

Legg inn av Roberto Baggio » 21 jan 2010 08:22

Nattevakt, herr Agnelli? :)
*** JuveTherapy ***

Twitter: @rtreindal
YouTube-kanal: https://www.youtube.com/channel/UCxlpx2 ... 99TuZ_wD9g

Brukeravatar
Edibaggio
Medlem
Favorittspiller: Baggio
Sted: Fredrikstad

Legg inn av Edibaggio » 21 jan 2010 17:51

Tror du ikke Candreva vil starte mot Roma, eller Paolucci?

Amauri er like bra på benken som på banen..
Forza Juve per sempre!

Brukeravatar
Juve4ever
Medlem
Favorittspiller: Del Piero, Buffon, Gio
Fornavn: Hemen
Sted: Oslo

Legg inn av Juve4ever » 21 jan 2010 18:13

Jeg tror vi kommer til å kjøre 4-3-1-2 med Marchisio.Sissoko.Candreva, så Candreva skal spille fra start.
Storia di un grande amore sono juventina e ne sono fiera

Brukeravatar
BuffonElsker
Offisiell Spåmann!
Favorittspiller: Buffon
Fornavn: Sindre
Sted: Nordfjordeid

Legg inn av BuffonElsker » 21 jan 2010 18:39

Denne kampen tar vi. Når vi vinner 3-1 borte bør vi for guds skyld vinne 3-1 heime òg. :)
Vinci per noi, magica Juventus!

Juveps
Medlem
Favorittspiller: Chiellini, Marchisio
Fornavn: Trygve
Sted: Bergen

Legg inn av Juveps » 21 jan 2010 18:57

Tragisk prioritering av Canal+ å vise Valladolid-Barca og Deportivo-Bilbao fremfor Juve-Roma. Greit nok at Juve er elendig i år og ikke kan regnes som et absolutt topplag pr. dags dato, men nå blir jo dette tragisk nok en slags skjebnekamp for Juve for å være med å kjempe om den siste CL-plassen. C+ har jo hele tiden sagt at de ikke har rettigheter til å vise La Liga på felleskanalene om lørdager, men ser at de skal vise en La Liga kamp på sport2 på lørdag. Skjer? Hva med de andre kampene?

Når det gjelder kampen, så er den såpass viktig at vi kommer til å spille helt rævva, ala Milan og Bayern kampene. Likevel kommer det til å stå helt likt frem til det 89. minutt når Roma kontrer inn 1-2. Har vi sett den før? Velger å være pessimist resten av sesongen, da optimismen i høst førte til den ene heftige nedturen til den andre. Tror nok det vil ta noen år før Juventus er på toppen av tabellen igjen, med måten klubben styres på nå går det bare ikke. Som om ikke Calciopoli ødela nok i seg selv...

giovinco20
Medlem
Sted: Bergen/Ålesund

Legg inn av giovinco20 » 21 jan 2010 20:33

Juve4ever skrev:Jeg tror vi kommer til å kjøre 4-3-1-2 med Marchisio.Sissoko.Candreva, så Candreva skal spille fra start.
Skal ikke utelukke at det blir dei 3 som starta på midtbanen, men tror Candreva vil spille i midten i regista rollen.

Tror på følgende lag:
Buffon
Caceres - Cannavaro - Chiellini - Grosso
Marchisio - Candreva - Sissoko/Melo
Diego
Del Piero - Iaquinta?/Amauri/Paolucci

Brukeravatar
Juve4ever
Medlem

Legg inn av Juve4ever » 21 jan 2010 21:49

giovinco20 skrev:
Juve4ever skrev:Jeg tror vi kommer til å kjøre 4-3-1-2 med Marchisio.Sissoko.Candreva, så Candreva skal spille fra start.
Skal ikke utelukke at det blir dei 3 som starta på midtbanen, men tror Candreva vil spille i midten i regista rollen.

Tror på følgende lag:
Buffon
Diego
Caceres er ute med skade, så han er 98 % ikke med. Melo er suspendert. Candreva har en veldig bre venstre fot, så han bør starte på venstre. Men men det er jo Ferrare som skal lede laget, så alt er mulig :)

Brukeravatar
Ministry
A famigghia

Legg inn av Ministry » 21 jan 2010 21:50

For min del håper jeg vi skraper 4-3-1-2 og kjører en 4-4-2.
FORZA JUVE DAI DAI DAI, NON MOLLARE MAI MAI MAI!

Brukeravatar
Jon
Capo
Fornavn: Jon

Legg inn av Jon » 21 jan 2010 22:02

Gigi
Grygera - Legro - Chiellini - De Ceglie
Brazzo - Marchisio - Sissoko - Giovinco
Trez - Diego

Jeg håper på dette laget (da jeg er overbevist om at Diego før eller senere vil prestere).

Jeg tror på dette:

Gigi
Grygera - Canna - Chiellini - Grosso
Brazzo/Candevra - Poulsen/Sissoko - Marchisio
Diego
Amauri - Trez/Delpi

Juve1897
Medlem
Fornavn: Kjetil
Sted: Kristiansand S

Legg inn av Juve1897 » 21 jan 2010 22:11

Mageplask skrev:Nattevakt, herr Agnelli? :)

Hehe. Stemmer det. 04.59 ja. Fin tid for meg det :happy:
Fino alla fine! Forza Juventus!

Brukeravatar
Roberto Baggio
Medlem
Favorittspiller: El Pelado, Il Principino.
Fornavn: Roman
Sted: Stavanger

Legg inn av Roberto Baggio » 21 jan 2010 22:41

Juveps skrev:Tragisk prioritering av Canal+ å vise Valladolid-Barca og Deportivo-Bilbao fremfor Juve-Roma. Greit nok at Juve er elendig i år og ikke kan regnes som et absolutt topplag pr. dags dato, men nå blir jo dette tragisk nok en slags skjebnekamp for Juve for å være med å kjempe om den siste CL-plassen. C+ har jo hele tiden sagt at de ikke har rettigheter til å vise La Liga på felleskanalene om lørdager, men ser at de skal vise en La Liga kamp på sport2 på lørdag. Skjer? Hva med de andre kampene?

Når det gjelder kampen, så er den såpass viktig at vi kommer til å spille helt rævva, ala Milan og Bayern kampene. Likevel kommer det til å stå helt likt frem til det 89. minutt når Roma kontrer inn 1-2. Har vi sett den før? Velger å være pessimist resten av sesongen, da optimismen i høst førte til den ene heftige nedturen til den andre. Tror nok det vil ta noen år før Juventus er på toppen av tabellen igjen, med måten klubben styres på nå går det bare ikke. Som om ikke Calciopoli ødela nok i seg selv...
For å ikkje glemme at allers kjære John Arne Riise spiller! Eg trodde at det ga Roma klippekort på alle kampene hos Canal+ :roll:
*** JuveTherapy ***

Twitter: @rtreindal
YouTube-kanal: https://www.youtube.com/channel/UCxlpx2 ... 99TuZ_wD9g

giovinco20
Medlem
Sted: Bergen/Ålesund

Legg inn av giovinco20 » 21 jan 2010 23:16

Juve4ever skrev:
giovinco20 skrev:

Tror på følgende lag:
Buffon
Diego
Caceres er ute med skade, så han er 98 % ikke med. Melo er suspendert. Candreva har en veldig bre venstre fot, så han bør starte på venstre. Men men det er jo Ferrare som skal lede laget, så alt er mulig :)
Candreva er høyrebeint, selv om han har også en god venstrefot. Men grunnen til at jeg vil ha han i midten av de 3 er at han er flink å styre spillet. Dermed kan han spille i den rollen Melo ikke har klart å fylle.

Brukeravatar
Juve4ever
Medlem

Legg inn av Juve4ever » 21 jan 2010 23:28

Ja jeg vet at Candreva er høyrebeint, men vi vet jo hvordan Marchisio gjør på venstre, så denne feilen må ikke Ferrara gjøre igjen. Og jeg mener at sissoko spiller bedre på midten enn de to andre, derfor bør Candreva spille der inntil videre.

Brukeravatar
La Furia Ceca
Medlem
Favorittspiller: Nedved
Fornavn: Erlend
Sted: O.S.L.O
Kontakt:

Legg inn av La Furia Ceca » 21 jan 2010 23:36

Jon skrev:Gigi
Grygera - Legro - Chiellini - De Ceglie
Brazzo - Marchisio - Sissoko - Giovinco
Trez - Diego

Jeg håper på dette laget (da jeg er overbevist om at Diego før eller senere vil prestere).

Jeg tror på dette:

Gigi
Grygera - Canna - Chiellini - Grosso
Brazzo/Candevra - Poulsen/Sissoko - Marchisio
Diego
Amauri - Trez/Delpi

Hmm, det er bra det er i kjerka man TROR. Ved å sjekke sjukestua på Vinovo er det lett å se at du umulig kan få rett i dette. Trezegol er ute til midten av februar. Angivelig skulle skade hans heles på 40 dager, mens agenten håpet han skulle være tilbake på 30. Må innrømme at jeg ikke er så opptatt av Trez lenger, han er jo konstant skadet, jeg sier cash inn mens han fortsatt kan gå for litt gryn.

Når det gjelder Poulsen så er IHVERTFALL han skada. Vet ikke om du så den blodige ankelen hans sist da han ble båret av. Tror han skal være ute en stund faktisk. Litt synd, han er en god back-up, men vil dessverre aldri ble den midtbanespilleren vi ønsker oss, det har jeg forstått at de fleste er enige i.

Candreva? Hmmm, muligens, hadde vært spennende, dog noe risky. Leser flere steder, blant annet ryktebørsen goal.com, at han ligger an til å starte. Det var jo også de som skrev den store overskriften "Juve want Ribery". Med andre ord, de farer med mer løgn enn noe annet. Candreva har forresten også lovt han skal juble hvis han scorer. Litt vel ambisisøt før han engang har spellt for oss, og i tillegg selv sier han ikke scorer noe særlig og er mer en tilrettelegger. Det er jo konge for oss, for en slik speller har vi jo ikke nylig kjøpt for 24 mill euro... å jo faen, det gjorde vi jo i sommer, SÅNN VARE!!
- spøk til side, Candreva spennende signering. Fikk tyn av en kompis her "er Candreva den store signeringen som skal redde sesongen?". NEI, men han er en ung spennende speller, på kanten av landslaget. Dette kan være en viktig brikke i "nye" Juve, tror vi skal se på han som det også.

Det hadde selvfølgelig vært jævlig digg om vi hadde signert en champion, men det har vi slutta med. Kunne spart oss for alt smerten om vi bare overbeviste Pavel om å bli ett år til...

Å ja, så vare matchen. Il Lupi i kjempeform, Juve en dårlig parodi på Siena. Toni er selvfølgelig livsfarlig fra start, Amauri stikker rompa ut og får frispark på midtbanen. HAdde heller ikke trodd jeg skulle si det, men Riise er fantastisk mye bedre enn Grosso på venstreback. I tillegg ligger det an til at Totti skal spelle, og han har sikkert tenkt å finne på no faen... Del Piero derimot planlegger nok noen relativt trege overstegsfinter, mens Diego prøver, prøver, prøver, prøver uten å få hjelp. Muligens prøver han litt for hardt for å få til en da capo på matchen i den evige stad.

Heldigvis har vi Sissoko som skal vise hvem som er sjefen og det er HAN som skal snu dette. Holder han seg skadefri kan vi gå en triveligere fremtid i møte en stund. Har ikke snakka me´n eller no, men han er faenmeg bra når han vil

Lykke tell, forza Juve - Siamo Noi Come La Nostra Fede... Immortali :xx:
Noi Siamo Come La Nostra Fede.... Immortali..
Twitter: @EYtreeide

Brukeravatar
Jon
Capo

Legg inn av Jon » 21 jan 2010 23:42

Du har naturligvis rett. Lite søvn, lite kaffe og for mye skoleprosjekt har gjort meg sløv.

Glemte i farta skadene.

Brukeravatar
Juventino10
Medlem
Favorittspiller: Il Capitano
Fornavn: Omar

Legg inn av Juventino10 » 21 jan 2010 23:42

Bianconeri09 skrev:Må innrømme at jeg ikke er så opptatt av Trez lenger, han er jo konstant skadet, jeg sier cash inn mens han fortsatt kan gå for litt gryn.
THATS BLASFIMI!!
Being a Juve supporter is my trophy that i will hold high till the day i die.

@OmarSamdani

Juventus Norge Podcast @JuveNorgePodcst

Brukeravatar
Jon
Capo

Legg inn av Jon » 21 jan 2010 23:45

Det er mange spillere vi kan og bør selge før Trez skal gå, spør du meg. Ja, han er ikke den han en gang var. Men han har vist at (så lenge han er uskadet) han enda kan score mål, det kombinert med historien hans i laget (mestscorende utlending om jeg ikke surrer fælt nå, pluss at han ble med ned i Serie B) gjør at han i det minste fortjener en plass på benken. Han scorer mye mer enn Amauri, samtidig som vi trolig kan få mer av å selge Amauri. Win/win.

Brukeravatar
La Furia Ceca
Medlem
Favorittspiller: Nedved
Fornavn: Erlend
Sted: O.S.L.O
Kontakt:

Legg inn av La Furia Ceca » 21 jan 2010 23:50

Juventino10 skrev:
Bianconeri09 skrev:Må innrømme at jeg ikke er så opptatt av Trez lenger, han er jo konstant skadet, jeg sier cash inn mens han fortsatt kan gå for litt gryn.
THATS BLASFIMI!!
Jaja, helt enig, smakte dritt da jeg tok de ordene i min munn, men faktum er at han tjener for mye til at vi har råd til å ha han på skadelista, og vi kan få penger for han.

Er også helt enig i at mannen fortjener all heder og ære, men han tjener for mye til å sitte på benken også. Tror ikke han er så interessert i det heller.

Og at vi skal kvitte oss med Amauri er jeg seff helt enig i, helst til England, for jeg orker ikke at han går til en rival og plutselig blir en scoringsmaskin på speed
Noi Siamo Come La Nostra Fede.... Immortali..
Twitter: @EYtreeide

Brukeravatar
Birindelli
Styremedlem, JCN

Legg inn av Birindelli » 22 jan 2010 01:16

Dersom noe ikke høres bra ut når man skriver eller sier det, bør man revurdere det man sier. Jeg er veldig enig i at det er andre som bør dra før Trez stikker. Franskmannen har 13 kamper denne sesongen, som følge av skader og benkesliting. Han har laget syv mål. Amauri har 18 kamper og utrolige fire mål!

Trezeguet har syv mål på 793 minutter.

Amauri har fire mål på 1562 minutter.

Det Trezeguet eventuelt tjener som er mer enn det Amauri tjener er i mine øyne vel fortjent. David Trezeguet skal selges akkurat like mye som Nedved skulle selges.

Angående kampen på søndag håper jeg på følgende,

Buffon; Birindelli, Ferrara, Montero, Pessotto; Camoranesi, Tacchinardi, Maresca; Nedved; Trezeguet, Del Piero

Var det ikke 4-3-1-2 man spilte?

For øvrig snakkes det om at Iaquinta er ute i ytterligere 40 dager.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli

Låst